Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Situatie BGL-B

• Arrizabalaga

De betere renners blijven volgend seizoen.

Van Dooren gaat weg.

Hou je 5 man over.

Vd Kooij

Vd Ven

Sweet

Vries

Al

Voorspelling

-Vd Kooij, mag blijven lang een blessure gehad en nog vrij jong

-Vd Ven, zal absoluut mogen blijven maar een renner die een goed seizoen heeft en die nog niet heeft getekend…….Die zal de keuze moeten maken tussen BGLB en een andere ploeg.(Lopende zaak tussen Scheppink-Vd Ven-en?)

-Sweet, idem als Vd Ven (Lopende zaak tussen Scheppink-Sweet-en?)

-Vries, niet goed gepresteerd en ik kan me ook niet voorstellen dat Scheppink de blessure als excuus neemt om hem te laten bijtekenen. Zal dus weg moeten.

-Al, Zal mogen bijtekenen.

Conclusie

-Scheppink leer van vorig jaar en wacht niet te lang met: Vlijm, Wielinga, Louwers en Pronk.

-Pieter Vries, misschien bij Nijdam of Team Cornelissen of AXA? die nou eindelijk TT2 moet worden

-Vd Ven, EDS-Fakta? of toch BGL-B

-Sweet, Duitsland?

• Rofepeja

Kun jij toevallig ook verslag geven voor de tv?

• Jo

nog een tip neem contact op met Kurt van de Wouwer,

en Maak hem kopman van BGL-B in het Rondewerk bergop

• Arrizabalaga

Absoluut

• G.H.B.

Moeten ze Koos Moerenhout, Tankink en Heeswijk ook niet oprapen??

Of passen zij niet binnen het budget?

• Leon

Zat ik vandaag toevallig ook aan te denken. Alleen als BGL TT-1 wordt uiteraard.

Kurt zal ook wel terecht kunnen bij die nieuwe ploeg van Demeulemaere en/of Quick Step, of Collstrop-Palmans als dat TT1 wordt. Dus haast is geboden.

Met Wielinga weet ik het dus niet, als die kan kiezen tussen een Italiaans TT-1 of BGL, zou ik hem 't eerste adviseren, gewoon op de ingeslagen weg doorgaan dus.

Misschien kan Scheppink nog meer gaan vissen in de Domo-Lotto-vijver, d'r komen dik 20 renners vrij daar, waaronder de meeste buitenlanders. Naast Van Heeswijk en Moerenhout (kan niemand hem nou van die allergieen afhelpen, want alleen topvorm tussen juni en september is alleen gunstig voor potentiele Tourwinnaars) komen bijv. Wadecki en Konecny mogelijk niet in aanmerking voor contractverlenging.

En voor de routine lijken mij Hoffman en misschien Koerts nuttig.

• Bart

David Orvalho misschien???

Trouwens, Tankink mocht van Lefevre blijven, daar was hij heel tevreden over.

En, waarom geen Van Gulik??

• Talentje

Ik dacht rond het NK gehoord te hebben dat Vries, Voskamp, Hiemstra, Van Velzen, Schmits, Kemna , Reinerink, Lowik en van der Ven al getekend zouden hebben of zeker zouden zijn van een contract. Van Dooren gaat inderdaad weg dat is inmiddels bekend. Naar alle verwachting zal ook Van der Kooij tekenen. Al zou ook naar de Atb kunnen weer, Sweet ook onzeker.

En volgend jaar zouden ze naar 12 man gaan

• Marco

“En volgend jaar zouden ze naar 12 man gaan”

Waar heb je dat vandaan?

Als dat zo is, wordt er echt geen stap vooruit gezet, TT1 of niet.

Om renners als Van de Wouwer aan te trekken moeten ze minimaal een dubbelprogramma rijden.

En nog effe een reactie op Leon: als Wadecki en Konecny inderdaad weg zouden moeten bij de Lomo ploeg is dat het zoveelste bewijs dat men daar echt het verstand is verloren …

Als ik een wielerploeg had zou ik die 2 meteen aantrekken …

Maar ik heb geen wielerploeg …

PS Arrizabalaga wordt het niet eens tijd voor een andere nickname? “hij” doet namelijk mee aan de Tour en is niet meer alleen een moeilijke naam …

• Ad

Je informatiebron heeft het niet helemaal bij het rechte eind.

Löwik, van Velzen, Kemna, Voskamp, Hiemstra, Reinerink en Schmitz hebben inderdaad al getekend.

Pieter Vries heeft nog niet getekend, Remco van der Ven evenmin.

De kans, dat Remco bijtekent is groot, maar niets is onmogelijk in het wielrennen.

Ik neem daarnaast aan, dat Vincent van der Kooij volgend seizoen nog bij BGL-B rijdt.

Voorlopig heeft Scheppink de beschikking over 7 man volgend seizoen.

Corey Sweet zie ik volgend seizoen bij een Franse ploeg rijden, waar meer “people from down under” gestald zijn.

Bas van Dooren gaat inderdaad weg, hij kiest met het oog op de Olympics in 2004 voor de ATB-sport, naar verwachting gaat ook Thijs Al voor 2 jaar terug naar de mountainbike-tak.

Verscheidene namen passeren de revu als het gaat om de invulling van volgend jaar.

Het is niet verbazingwekkend, dat een aantal renners zichzelf graag bij BGL-B ziet rijden. In diverse publicaties wordt de sfeer in de ploeg geroemd (door o.m. Löwik, Kemna, Reinerink in de media, ook van Remco weet ik dat hij zeer lovend spreekt over de sfeer en entourage in de ploeg).

Geen wonder, dat renners die bij Rabo boventallig of overbodig worden lonken naar een stekkie onder de paraplu van Arend…..