Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

VDB geschorst

• Gerd

Ik hoor hiernet op het radionieuws dat VDB door de Vlaamse gemeenschap voor (meen ik gehoord te hebben) 18 maanden geschorst is.

Dat betekent dat hij 18 maanden lang geen wedstrijden in Vlaanderen (en bij uitbreiding ook in België) mag rijden…

Ben benieuwd hoe dat met dat con,tract met Domo zit…

Ik denk hoe dat is aangekomen, zijn advocaten leken zeker van hun stuk om ook nu weer op procedurefouten te winnen…

Kop op Frank.

• HansH

…waarvan 12 met uitstel. Dat betekent voorwaardelijk, is mij hier al eens uitgelegd. Dan zijn het er dus nog maar 6 die hij buiten Belgie moet zien door te fietsen.

• Gerd

Ik wist dat ik iets niet gehoord had, bedankt voor de aanvulling Hans…

• MM

Ok, VDB is 6 maanden effectief geschorst door de Vlaamse Gemeenschap. Wat betekent dat nu concreet? We zijn nu vandaag, 4 juli ‘02. Betekent het dat hij vanaf vandaag 6 maanden geschorst is of moet die schorsing nog ingaan? Loopt die alleen tijdens de ’wielerperiodes' gelijk bij Dierckxens en wat als ze beroep aantekenen? Is het niet het ‘eenvoudigste’ en het beste voor VDB om die schorsing, als die nu begint, en gewoon doorloopt om die gewoon uit te zitten? Als ik me niet vergis is er ooit eens iemand geweest die met bijna geen competitie in de benen die Milaan San Remo won. Ik wil geen vergelijk maken maar waarom zou VDB met zijn klasse en een speciaal programma niet zich kunnen voorbereiden op zijn manier en zo dan vanaf zijn schorsing ten einde is terug keren in het peloton? Al moet ik bekennen dat de lijst van gevonden doping-produkten mij verontrust.

Groetjes,

MM

P.S.:“De schorsing van Vandenbroucke geldt enkel voor Vlaams grondgebied. Dat zegt Beatrice Bertrand, juriste op het kabinet van Nicole Marechal, minister van Volksgezondheid in de Franse Gemeenschapsregering.”

• Bart

trouwens, waar zou VDB vanaf nu in België geerden hebben dan?

Ronde van het waalse gewest misschien, Franco Belge, Omloop het Volk, Waregem, De Panne, Vlaanderen, Waalse Pijl en L-B-L? als de schorsing niet al over is na Vlaanderen??

Kortom, driewerf hoera, VDB is Back!!!!!!