Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

FAKTA met of zonder EDS

• John

EDS is co-sponsor van Fakta

EDS zou voor Nederlandse inbreng bij de Fakta ploeg zorgen

Maar dat gaat niet door.

EDS zal van het fietstoneel verdwijnen.

Mooi @!#$ .

• Wouter

Waar heb je dat nu vandaan?

Als het waar is zeg ik bedankt tegen alle renners die tegen de lamp liepen. De sponsers trekken zich in grote getale terug! EDS is lang niet de eerste en nog niet de laatste. Grote sponsers als Telekom en Fasso Bortolo stoppen misschien.

• Leon

Het schijnt dat de Deense direkteur van EDS die een paar maanden geleden begon met sponsoring, nu alweer ontslagen is. Met als gevolg dat die deal weer ingetrokken wordt.

Wat betreft die Nederlandse renners: liever Voskamp en Kemna bij BGL dan bij EDS. Alleen voor bijv. de gedwongen vertrekkers bij Domo, Lotto en Rabo wèl jammer.

• Talentje

Klopt er is inderdaad onrust binnnen het bestuur van EDS. Het schijnt niet allemaal volgens afspraak te zijn verlopen en het is heel onzeker of EDS volgend jaar zal gaan sponsoren. Over 2 weken zou er meer bekend moeten zijn.

• Marco

“Als het waar is zeg ik bedankt tegen alle renners die tegen de lamp liepen. De sponsers trekken zich in grote getale terug! EDS is lang niet de eerste en nog niet de laatste. Grote sponsers als Telekom en Fasso Bortolo stoppen misschien.”

Ho ho Wouter, nu niet doordraven. Als ik het goed begrijp heeft dit niet zoveel met affaires te maken, bovendien is de EDS ploeg zelf nergens in betrokken.

Als je een sportploeg sponsort weet je toch wel een beetje in wat voor wereld je je geld steekt …