Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jammer

• G.H.B.

Jammer hoor! Al die onderwerpjes als Kiviliev / Botero?? Tourpoule!

Maar ja, nu ben ik zelf ook weer bezig oude koeien uit de sloot te halen…

Alle normale en serieuse onderwerpen schuiven nu wel heel snel naar ‘onderen’ en daarom wordt er nog maar heel weinig op gereageerd.

G.H.B. (die toch uitkijkt naar zaterdag half zes)

p.s. Ik verheug me al op morgenavond half 8, dan gaat de NOS vooruitblikken op La Grande Boucle. Gaat iemand de blunders van Smeets & co. ff turven?

• Bassolo

da's onbegonnen werk, zoveel papier heb ik niet in huis!

• challenger

Ik ben al begonnen bij het NK. Smeets wist ons te vertellen dat Eindhovenaar Remmert Wielinga bij de Ne Dardi-ploeg fietst. Hij vond dit zo geweldig van zichzelf dat hij het nog maar een keer herhaalde.

• _) \/\/

Tja dat is ook zoiets Smeets en co. Ik kan me best voorstellen dat je je als wielerkenner aan het commentaar ergert. Maar ik, als wielerliefhebber, vind het wel goed commentaar en ik denk dat er meer wielerliefhebbers zijn dan wielerkenners. Dit gaat ook op voor voetbalcommentatoren. Ik vind mezelf wel een voetbalkenner en ik erger me dood aan de meeste Nederlandse commentatoren, terwijl de liefhebbers die (waarschijnlijk) niet hebben.

Tja, ik vind het in ieder geval jammer dat de Smeet weggaat, ik moet er niet aan denken dat Breukink hoofdcommentator wordt.

• G.H.B.

Ik kan met net inhouden, maar wilde toch bijna weer over onze zuiderburen beginnen!!!

M.W.

• _) \/\/

Tja, je hebt eigenlijk ook wel gelijk. Het afgelopen WK voetbal heb ik ook bijna alleen maar naar Belgie gekeken dus zal het toch wel aan de Nederlandse commentatoren in het algemeen liggen.

• G.H.B.

Vooral tijdens de rust was het lache!! Met die langharige schrijver en met de mannen met de “ziekte van Hedel!!!!”

• _) \/\/

Ja, Herman Brusselmans en die kale ja. Toch onvoorstelbaar dat ie na de nederlaag tegen Brazilie in een tanga ging ronddansen. Echt een fantastisch programma, maar laten we maar ophouden over het voetbal, daar is een ander forum voor.

• Harry W.

Tja, Smeets en co maken er een mooie show van maar als ik mag kiezen hoor ik toch liever het commentaar Erik Breukink.

Eerlijk gezegd hoor ik het liefst het commentaar van Marcel Wuyts van de BRT, evt. bijgestaan door een (ex)prof. Wuyts is een echte wielerliefhebber en ook een wielerkenner. Hij weet waarover hij praat.