Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boogerd

• Bart

iemand dat interview met Boogerd in de Telegraaf van vanmorgen gelezen???

Wat een minachting weer voor heel zijn ploeg!!!!

Alleen positief over : BOBBIE TRAKSEL

wat is jullie mening??

• G.H.B.

Traksel zei op zijn beurt in een interview dat hij Prodent (niet zelf bedacht, zoals ‘echte’ forummers zullen weten, maar toch blijft ie leuk) een van de ‘tofsten’ vond binnen de ploeg!!

Naast Lotsie en Jongh dus een nieuw vriendje van BOOGIE!!!

• Marco

Maar het past wel in de hele Rabo-voorjaar sfeer.

De ploegleiding kraakte ook in interviews renners af, wat ik toch altijd een beetje raar vindt.

Ander opvallend zinnetje: Boogerd dacht misschien toch langer mee te kunnen in de bergen dan Leipo.

En dat gezeik op die hotels in dat Telegraaf artikel: het leek wel of ik zo'n goedkoop boekkie van Mart S. zat te lezen (al heeft Boogerd wel wat meer recht van spreken dan Mart)

• Collin

Boogerd heeft helemaal geen recht van spreken die jongen moet eerst maar eens zichzelf zien terug te vinden, de Boogerd van een jaar of 4 terug dat was pas een kanjer een zelfbewuste jongen die zichzelf was, wars van kapsones wars van eigendunk gewoon een kei van een Haagse hop. Ik hoop dat hij dat zelf nog een keer gaat inzien, dat hij maar gewoon een zoon is van een zeer keihard werkende en zeer sympathieke familie. En hij heeft het regt niet om raar te doen omdat hij toevallig 1 x een goede Tour heeft gereden, kom op Michael stap terug in je oude schoenen en ben weer die oude sympatieke Boogerd van een jaarof 4 terug. En toch maar succes in de Tour!

• Bart

Pas op, laten we wel wezen, we mogen blij zijn dat er een nederlandse renner dat gepresteerd heeft, en ten dele nog steeds presteerd, maar met dit slag uitspraken heeft de mens Boogerd bij mij gewoon afgedaan.

Hij heeft in mijn ogen best recht om zichzelf goed te vinden, hij heeft gewoon heel veel gepresteerd, maar zo ga je niet om met diegenen die mede aan de basis van je succes staan vind ik. Naar mijn mening getuigd dat van bijster weinig professionalisme.

Nogmaals, een heel goede renner, met een heel mooi palmares, kan 95% van het peloton jaloers op zijn, maar uit sociaal aspect vind ik dit zeer matigjes

• italiano

Boogerd moet eens nadenken voordat ie praat….

• Stef

Vergeet niet dat het een “Telegraaf-artikel” is hoor jongens! M.a.w. gekleurde journalistiek!!!

• Jeroen B

Kan iemand dat verhaal misschien hier ‘publiceren’ ??

Ik kan het niet vinden op internet….

Gr.

Jeroen

• franck

laten we niet vergeten dat Il Prodento in ‘98 door geluk een 5e plaats heeft behaald. het was de Tour du Dopgae waardoor rennners die dat jaar echt voor hem gingen eindigen wegvielen (o.a. zulle, dufeaux)….Als de Tour niet was ’opgeschoond' (euuhhh…beetje vreemde term misschien in dit verband) dan was Boogie misschien net aan tiende geworden. VERGEET dit niet!

• Thierry

boogerd moet gewoon zijn pleurisbek houden voor iemand die zichzelf een kopman vindt presteert hij ver beneden peil.