Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Arjen de Baat heet eigenlijk..........

• Collin

Ja zeker, Arjen de Baat zijn echte naam is Arjen van Leijen, hij en zijn broer Joost zijn in competitie en wie op het eind van het seizoen de minste uren heeft getraind mag 1000 Euro in de zak steken. Zie beide intevieuws in Cyclo Sprint waarin deze 2 vedette verklaren maar 4 a 5 uur in de week te trainen. Wat betreft Joost weet ik gewoon dat het gewoonweg niet kan en Arjen is bijna mijn buurjongen en die traind minimaal 8 a 10 uur!

• De Slak

Hej zuiperd,

Over arjan weet ik niks van, ook niet dat ie familie is … dussszz

Maar in iedergeval, klopte het wat ik gezegd heb,

Vanaf 16 juni ben ik aan het proberen om toch een beetje serieuser aan de slag te gaan… dus niet meer 4 uurtjeuhz, neej iets van 8 dus dat zit wel goed, en als ik echt fanatiek word 10, maar dat zie ik me eigen nog niet snel doen, natuurlijk zijn de wedstrijden buitengesloten, en als je die erbij telt, kom je op een weekje fietsen, met wedstrijden erbij en een fanatieke trainingen (moet er wel iemand mee gaan, eddy of fritz m want anders word et helemaal niks ) op ongeveer 11 uur uit, dat is toch wel me doel kwa training betreft… dusss

Maar das nog altijd de vraag….

• ronald

stelletje zielegerds hier whahah!

ik weet wel zeker dat arjen geen 8 a tien uur traint wa tin de cyclo-sprint staat klopt! ik weet het want ik ken zijn oom die hem begeleid die laat hem dus egt geen 8 a tien uur trainen hij weet wel beter hij's pas nieuweling.

dwaazen

• piet

Aan je grote mond te horen ben je een broertje van Arjen, die heeft net zo'n bek!

• Joost

Dat wordt dan gezellig zodra die gozer junior, of nog erger: Neo, wordt… Dan mag hij zeker ook niet meer dan 6 uren per week maken…??? Dan weet ik één ding heel zeker: hij zal nooit of te nimmer mijn tourpoule halen in de toekomst!!!

• Johan

Ken je hem dan Piet ????

• Johan

Collin,

Als hij bijna jouw buurjongen is: noem dan eens wat mensen die in de straat bij Arjen zijn ouders wonen. Gewoon even kijken of je het weet of dat het dikke duimen werk is.