Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Moncoutie of Mancebo?

• Gerard

Net zoals Michiel zit ik ook met een keuze probleempje. Moet ik Moncoutie nemen in plaats van Mancebo? Of juist andersom? Wie helpt mij uit de brand?

Met vriendelijke groet,

Gerard

• Christian

Net zoals Michiel en Gerard zit ik ook met een keuze probleempje. Moet ik Dufaux nemen in plaats van Virenque ? Of juist andersom? Wie helpt mij uit de brand?

met vriendelijke groet

Christian

• Wouter

Ik zou zeggen neem ze geen van tweeën. Ik zie ze beide niet bij de eerste 10 alg. kl. Maar als ik moet kiezen zou ik Moncoutie nemen. Omdat het een Fransman is en er altijd wel een Fransman in de Tour goed gaat rijden. (Maar die rol zie ik eerder voor Casar of Chavanel)

• Marco

Net zoals Dufaux, Virenque, Mancebo en Moncoutie zit ik met een keuze probleempje. Moet ik Gerard, Christian of Michiel helpen? Of juist andersom? Wie helpt mij uit de brand?

Leuk he zelf je team samenstellen…

• Wouter

Dufaux, vanwege zijn betere tijdrit, Virenque zie ik echt niet vaak bij de eerste 10 van een bergrit. (veel te veel Spanjaarden) Met Dufaux heb je kans dat je op beide terreinen nog wat punten sprokkelt.

• Resurrect

he he inderdaad