Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwtje Kirsipuu

• robbie

voor de leken die kirsipuu willen nemen, zijn ploegleider heeft gemeld dat kirsipuu

nog voor de bergen zou afstappen, ongeacht het resultaat.

misschien leuk om te weten zodat je rekening kunt houden met evntuele aftrekpunten

ende

de kenner

• the big easy

Zou je toevallig je bron kunnen posten, zodat ik het ff zelf kan lezen. Vind het namelijk belangrijke info voor mijn tourpoule, aangezien er bij ons geen sprake is van aftrekpunten en ik dus voor de eerste week kirsipuu kan opstellen en dat er na de vlakke etappes er gelijk een klimmer in komt.

Alvast bedankt en bedankt voor het delen van deze info.

mzzls,

The Big Easy

• _) \/\/

Tja, dat maakt ook niet echt veel uit. Er is na de bergen nog maar één massale aankomst dus ik denk dat er wel meer sprinters af zullen stappen.

• the big easy

Tuurlijk maakt het wel uit. Op deze manier kun je uitlopen op de vlakke etappes op al de deelnemers die maar vijf sprinters hebben. En doordat ze uitvallen kan je in de bergen de schade beperkt houden.

mzzls,

The Big Easy

• _) \/\/

Ik begrijp de puntentelling niet helemaal maar je zegt dat je na de eerste week dan een klimmer voor in kunt doen. Dan begin je toch gewoon met allemaal sprinters en zet je er na de 10e etappe allemaal klimmers in?

• the big easy

Zo simpel is het niet. Je mag pas een reserve erin zetten als een van de basis tien uitvalt (opgave/doping etc.).

mzzls,

The Big Easy

• dennis

Wie is je bron nou?

En wat denk je van Hondo?

Zou hij na het aantrekken van de sprint voor Zabel zelf nog meesprinten?

• challenger

oudje