Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bobbie Traksel

• Jan van Holland

Bobbie Traksel heeft zijn kontrakt met Rabobank verlengd tot 1-1-2005?

• Jasper

Bron?

• Maarten V.

Wielrennen: Traksel blijft bij Rabobank

'S-HEERENHOEK (ANP) - Wielrenner Bobbie Traksel rijdt ook in 2003 en 2004 voor de Rabobank-ploeg. De teamleiding maakte vrijdag de contractverlenging bekend van de coureur uit Tiel, met zijn 20 jaar nog altijd Nederlands jongste renner in het profpeloton.

Een zware valpartij verpestte vorig jaar het debuut van Traksel bij de profwielrenners. Dit seizoen verraste hij met een zege in de koers Veenendaal-Veenendaal. De Rabo-ploegleiders Theo de Rooij en Adrie van Houwelingen willen Traksel de komende jaren de kans geven om zijn kwaliteiten te tonen. Ze zien in hem een coureur voor de eendaagse, vooral Vlaamse wedstrijden.

• Talentje

Naar verluid wilde Traksel helamaal niet zo graag bij Rabo blijven omdat hij daar niet veel vertroiuwen zou krijgen in het programma dat ze hem boden. Naar verluid werd hij daags voor het NK aan een tafel door 3 man van het begeleidings team zo onder druk gezet dat hij geen andere keus had. Of nu tekenen en blijven of niet en hij zou niet mer opgesteld worden. Toen hij prof werd was rabo bank voor slechte publisiteit rond Traksel en omdat men bang was dat hij de ploeg zou gaan verlaten richting BGL? hebben ze hem onder druk gezet.

Ik kan jullie niet vertellen wie mijn bron is maar geloof mij dat Traksel liever voor minder geld bij BGL getekend had!

• Henk

Maar hij heeft dat geld vervolgens weer hard nodig om jou een typ-cursus kado te doen…