In de cyclo sprint van Juli staat een stuk over de lance Armstrong en ook over zijn 9 fietsen in de tour. nou zie ik in de fietsen van lance wielen die ik nog niet gezien heb. welke zijn dit????? zijn dit de nieuwe Mavic`s????
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsWat dacht je van dat driespaaks Hedwiel, die kun je camoufleren alsof het een gewoon gespaakte wiel is.
Nee, als het om winst gaat dan moet die sponsor maar ff een stapje opzij doen.
Da is bij elke normaal ploeg zo, dus laten ze dat nu eindelijk ook eens bij rabo doen! Dat ze met Hed rijden is al heel wat (stout hoor). En wat dacht je van dat enorme contract wat Lance met Mavic had, toch reed ie op Lightweight.
Allez ik heb zelf bij rabo gereden en ze zien liggen in 's-Heerenhoek ,en toen gevraagd waarom ze daar niet meer op reden en dat was de reden want vroeger reden Danny en Michael graag op die wilen zeker als het bergop ging. Het viel mij inderdaad op dat ze (Leipheimer en Dekker .) dit jaar op Hed (die het patent van specialized/dupont hebben over genomen om nu precies de zelfde wielen te maken alleen met ander gelaagd carbon.) reden. Maar in een tijdrit zijn ze ook wel minder goed in beeld dan in een bergrit dus misschien is dat een vd de redenen. Maar ik hoop zeker dat ze Leipheimer ook een paar van die Superwielen geven want het rijdt toch wel fijn bergop (ik spreek uit ervaring.) Maar aan die wielen zal die nog niet genoeg hebben om Armstrong te kloppen. Ik denk dat hij net zo een miskoop van Jan is als Luttenberger.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?