Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vraagje t.a.v.twee Franse renners

• the big easy

Ff een vraagje. Ik ben, zoals velen van jullie, bezig met het formeren van een tourploeg. Ik wilde er een jonge Franse renner in doen voor de bergen.

Mijn keuze bestaat uit:

Charreau

Chavanel

Casar

Nu is mijn vraag welke van de drie beter is. Ik heb alle drie de prestaties van de laatste tijd bekeken op cycling4all.com. En daar kwam ik tot de conclusie dat Charreau matig gepresteerd heeft tot nu toe, maar kan het zo zijn dat hij alles op de Tour gooit, gezien zijn prestaties van vorig jaar. Chavanel daarentegen heeft een goed voorseizoen gedraaid, maar rijdt niet in een sterke ploeg en zal hij niet voor Rous moeten koersen. Casar tenslotte is een groot talent, maar zijn prestaties zijn nu ook niet je van het.

Zijn deze drie rijders nu beter dan bijvoorbeeld: Menchov, Santi Perez of Kivilev. Gezien de prestaties betwijfel ik dit. ik zou graag jullie mening willen horen,

mzzls,

The Big Easy

• MartijnS

Chaurreau is een bask

• DeXTeR

neem moncoutie

• the big easy

Ok, hebben jullie ook nog zinvolle op of aanmerkingen???

• DeXTeR

wat nou dit is zinvol

als je tussen die 2 kiest zou ik charreau nemen

• the big easy

Kijk dat is nu zinvolle info. Dat ik een vergissing maak dat Charreau een bask is, ok who cares? Dat doet niets af aan de inhoud van de vraag, die ik, in tegenstelling tot veel vragenstellers op dit forum, nog probeer te onderbouwen.

Ik heb ook weinig aan een opmerking als neem Moncoutie, aangezien iedereen nu onderhand wel weet dat Moncoutie een groot talent is, maar nu een slagje te klein is voor het klimwerk in de Tour, waar vaak ook een hoop routine bij komt kijken.

mzzls,

The Big Easy

• dave

neem moncoutie

• DeXTeR

ik hoor net dat die een slagje te klein is haha

• the big easy

Vind jij van niet dan? Ik zie hem als klimmer nog niet gelijk aan zelfs een subtopper als Menchov of Kivilev

• DeXTeR

Nou Moncoutie is groeiende bekijk zijn status maar eens www.cyclingjournal.com

ziet er goed uit kijk ook eens naar azevedo van Once

groet.