Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Veel produkten bij VDB

• de belg

Volgens Het Nieuwsblad zijn er bij VDB veel produkten gevonden. Onder andere 9 verpakkingen aranesp, captagon, amfetaminen en de al eerder genoemde produkten epo, morfine,clenbuterol. Als dit waar is kan ik wel begrijpen dat de vlaamse gemeenschap deze waal liever even op een zijspoor zet.

• Pino

zelfs al zouden ze niet gebruikt zijn, dan benje een op hol geslagen TGV als je dit soort spullen in huis hebt.

Of zo'n op hol geslagen stoomtrein uit een western die op een kapotte brug afstormt.

• maarten

'K wil niet moeilijk doen maar je moet de gemiddelde discotheek eens binnen gaan en je ogen openen dat is van het zelfde kaliber.

Captagon is trouwens een studenten drug om in de examens wakker te blijven.

M.V.G

Maarten

• Gerard

Je bent beroepswielrenner, je kent de regelementen, je hebt in huis EPO, aranesp, captagon, amfetaminen, morfine, clenbuterol. Hoe een @!#$ ben je dan toch niet.

Maarten, maar het maakt toch niet uit wat ze in een discotheek doen.

Welke ploeg deze renner nog neemt laat zien hoe ze tegen doping aan kijken.

• de Ontkenner

domo heeft ook virenque weer in de selectie genomen, terwijl die toe gegeven had dat ie gebruikt had, das niet eens een belg

grote kans dat ze VDB ook weer contracteren dus :D

hij mag immers weer koersen…

en bovendien, sponsors zijn op zoek naar publiciteit, en daarvoor zorgt VDB hoe dan ook, misschien oneerlijk tegen minder getalenteerde renners die nog nooit met doping in aanraking zijn gekomen, maar ze zullen flink geluk willen hebben als een ploeg hen wil hebben en VDB niet.

• gompy

producten waren allemaal voor zijn honden en voor de poes van de buurvrouw

• PFF

Volgens het nieuwsblad leeft Elvis.

Zever en zwans.

• stom

Het is gewoon lullig dat vdb is gepakt. Hij is echt niet de enige die gebruikt hoor!! maar hij is wel zo ontzettend stom om het thuis in een of andere schoenendoos te bewaren, en niet een louche soigneur te hebben met een camper zoals vele andere (beroeps)renners.

• gerd

Dit illustreert nog maar eens de onnozele moraal die er voor topsporters geldt. Men doet nu verontwaardigd over Captagon…Ga in deze periode om het even welke studentenkamer binnen en je vindt dit middel. Veel studenten gebruiken het om langer wakker te blijven tijdens de examenperiode. (Ik herinner mij een hilarische gebeurtenis toen een kotgenoot (die ik absoluut niet kon hebben) mij achter captagon kwam vragen omdat zijn examen een halve dag werd uitgesteld (hij had er geen meer): resultaat na de uitwerking val je als een blok in slaap…).

Ik vraag mij af hoe de goegemeente zou reageren mocht het gerecht begin juni razzia's doen in studentensteden als Leuven, Gent of Leiden en als hierbij bepaalde studenten geboeid zouden worden afgevoerd….De verontwaardiging zou enorm zijn…Bij wielrenners vindt men dat schijnbaar normaal…

PS: ik weet wel dat men zich niet blindstaren op Captagon, VDB had ook nog morfine, Epo en Aranesp in zijn bezit….