Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zelf erbij zijn

• kweet

wie is er wel is bij de tour gaan kijken (zoja , welleke etappe?) of wie gaat er kijken?

Ik zelf ben vorig jaar op de alpe D'Huez geweest , was echt gaaf.

Het jaar daarvoor stond ik samen met een andere gozer op de madeleine en de dag ervoor in de finishplaats briancon , waar ze het laatste stuk 15% omhoog moesten en dus erg langzaam voorbij kwamen , ook omdat ze de izoard en andere bergen hadden beklommen. Savoldelli won daar , daarachter 1 van de laatste kunststukjes van Pantani en toen de groep achtervolgers met alle favorieten.

• _) \/\/

Ik ben in 1995 naar de Tour geweest, omdat deze een beetje in de buurt van mijn vakantieplaats kwam. Omdat ik niet echt op de hoogte was van de laatste paar touretappes wisten we niet precies wat er gebeurd was. Achteraf bleek dat de dag daarvoor Casartelli was overleden (had ie maar een helm gedragen) en het was dus niet bepaald een succes.

• Bas-Jan

ben bij de proloog geweest in den-bosch een aantal jaar geleden, wat een hondeweer was dat zeg ! verschrikkelijk ! wat heb ik daar een kou staan lijen

• Matthijs Thielemans

Botero won in Briancon

• Amanda

Wij zijn al heel wat jaren naar de tour geweest. Echt kicken… uren wachten en dan…. in een flits is het voorbij.

In het jaar met de dopingaffaire, zaten wij op een camping in Annecy.. vlakbij de Montblanc…. Wij zochten een hoge berg op zodat we de renners aan het werk konden zien.

Uren zaten we te wachten… Na een telefoontje met het thuisfront dat voor de televisie zat, bleek dat de renners op de weg naast ons tentje op de camping aan het staken waren i.v.m. alle tumult rond de doping…

We hadden dus beter niet van de camping kunnen weggaan… Helaas.

De mannen hadden die dag verder geen zin meer om te vechten, waardoor ze de berg, waar wij stonden in een zeer traag tempo beklommen zodat we ze goed gezien hebben.

Ben je een wielerfan, is een keertje naar de tour kijken een echte aanrader, vooral als je het kunt combineren met een vakantie.

Veel plezier allemaal de komende weken!!!"