Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

DTS en Nijdam heersen!

• Zaankanter

Omloop te Norg NVWK

1 Huub Duyn (DTS)

2 Niki Terpstra (Bloks/Nijdam- en ook DTS lid)

3 Sevastiaan Langeveld (Bloks/Nijdam)

een kopgroep van 8 man met daar ook nog Stenekes en Staykovac (je weet wel Bozidar) van DTS in.

Duyn wint met een bandlengte voorsprong op Terpstra. Terpstra houdt het geel!!!!

(later meer)

• Matthijs

11 man om precies te zijn

• zieke

Goed bezig de Terpstra stelt zich nu wel serieus kandidaat voor het wk tijdrijden!!!!!

• Niek

Voeg daar gerust Middelkamp ook maar aan toe. Deze ploeg werd derde in de ploegentijdrit. En in het criterium werd Ruud Rentmeester 2e, en behaalde daarmee de groene trui. In de tijdrit werd er weer goed gepresteerd. Pieter Israël werd knap 6e, Wilbert Kruyt werd dertiende. Ruud Rentmeester 16e en Wouter Lugtenburg 18e. Dit zijn zo 4 man bij de eerste 20. Dat kan geen 1 ploeg zeggen. En ook in Norg deden de Middelkampers het goed. 2 middelkampers maakte deel uit van de kopgroep van 11. Ruud Rentmeester en John van de Vreede. Ruud werd 8e.

• Kenner

Zaankanter,

Doen de renners van de Rabo niet mee of zo??

Mvrgr,

Kenner

• Ottie

Die zijn niet aanwezig….., dus echte tegenstand hebben de mannen van snelle Jelle ook niet behalve van de DTS-ers en Middelkamp en een paar man uit het oosten des lands.

Vanmiddag om 14.30 uur gaat de laatste etappe van start in De Wilp. Daarna zal pas echt duidelijk zijn wie de eindwinnaar is.

Hopelijk maken ze er een mooie koers van die mannen.

• Zaankanter

Hé Kenner wat maakt dat uit.

in Axel was er voor Huub en Niki ook maar 1 rabo ventje(wel een goede trouwens). Al die Rabo ventjes gaan voor Margraten terwijl daar maar 1 man gaat winnen en dat wordt dan nog een Bloks/Nijdam ventje ook ( Dion Murk man in supervorm).

Trouwens Rabobank heb maar een paar goede renners (dekker, meerkerk, Harms , veelers) de rest vind ik vies tegen vallen dit jaar!!!

• Kenner

Zaankanter schreef:

>

> Hé Kenner wat maakt dat uit.

> in Axel was er voor Huub en Niki ook maar 1 rabo ventje(wel

> een goede trouwens). Al die Rabo ventjes gaan voor Margraten

> terwijl daar maar 1 man gaat winnen en dat wordt dan nog een

> Bloks/Nijdam ventje ook ( Dion Murk man in supervorm).

> Trouwens Rabobank heb maar een paar goede renners (dekker,

> meerkerk, Harms , veelers) de rest vind ik vies tegen vallen

> dit jaar!!!

Zaankanter,

U moet niet boos worden hoor (de aangebrandheid zie ik als donkere rook vanuit mijn woonstede boven de Zaanstreek opstijgen…), ik vroeg alleen maar of er ook renners van de Rabobank meededen.

Meer niet en zonder ook maar enige vorm van dubbele agenda!!

Ik weet ook wel dat “De Terp” bij de beste junioren van ons land behoort en ik gun hem zijn goede rijden in het hoge noorden dan ook van harte, maar met uw reactie, “Rabo ventjes” (…), net of ze bij de Rabobank niet kunnen fietsen, dwingt U mij om de uitslagen van Dion Murk in Margraten met grotere interesse te volgen dan dat ik dit vooraf al deed.

Trouwens ik zou nooit de huid verkopen voordat de beer geschoten is…

Mvrgr,

Kenner (ook van huiden en beren…)