Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ontsnapping

• Jos Hermsen

ik vraag aan jullie wat jullie dit jaar denk over het aantal ontsnappingen in de tour.veel?weinig?of helemaal niet.ik denk dat het veel sprints worden,en weinig ontsnappingen.

• challenger

tik tik tik tik

• challenger

Wanneer de Franse justitie weer actief wordt, sluit ik niet uit dat er enkele ontsnappingen zullen zijn.

• h

Het zullen wel veel vooontsnappingen worden vooral bij extereme weersomstandigheden want maar 1 ploeg (telekom) heeft zin om de hele dag op kop te rijden (vooral in de regen/brandende zon neemt het moraal bij de andere ploegen in achtervolgen af)

PS Ik denk dus dat Mapei eerder mannen als Tafi (Freire???) uitspelen in een ontsnapping dan de hele dag op kop te rijden

• win

Ik denk dat het weinig ontsnappingen worden, omdat het veelal korte ritten zijn waarin de sprintersploegen het peleton onder controle houden.

• h

Weke sprintersploegen win?????

Ik zie Lotto/Mapei/Domo eerder in een ontsnapping ook de Franse ploegen zullen niet op kop gaan rijden voor veelal B-sprinters zij zijn vaak juist vrij actief

• Stips

Is dit de reeks voor dyslexie patienten?

• _) \/\/

Weinig ontsnappingen –> Zabel kopman en verder geen klassementsrenners bij Telekom (misschien Kevin een beetje) dus die zullen er wel voor zorgen dat er in de eerste anderhalve week weinig ontsnappingen zullen komen. Na de bergen nog maar één massasprint en daar gaan ze heus niet op gokken (zie vorig jaar).

• h

Goh sorry hoor Stips dan ik welke verkeerd heb geschreven door een typefot

PS Meld het voortaan op een normale manier als je je aan zo een klein foutje

ergert

pietlul