ik vraag aan jullie wat jullie dit jaar denk over het aantal ontsnappingen in de tour.veel?weinig?of helemaal niet.ik denk dat het veel sprints worden,en weinig ontsnappingen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet zullen wel veel vooontsnappingen worden vooral bij extereme weersomstandigheden want maar 1 ploeg (telekom) heeft zin om de hele dag op kop te rijden (vooral in de regen/brandende zon neemt het moraal bij de andere ploegen in achtervolgen af)
PS Ik denk dus dat Mapei eerder mannen als Tafi (Freire???) uitspelen in een ontsnapping dan de hele dag op kop te rijden
Weinig ontsnappingen –> Zabel kopman en verder geen klassementsrenners bij Telekom (misschien Kevin een beetje) dus die zullen er wel voor zorgen dat er in de eerste anderhalve week weinig ontsnappingen zullen komen. Na de bergen nog maar één massasprint en daar gaan ze heus niet op gokken (zie vorig jaar).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?