Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nog wat sprintertjes

• Micha

De laatste renners voor de sprintploeg zijn wat lastig

Ik heb als laatste zes nog:

Flickenger

Mattan

Moreni

S. Ivanov

Voigt

Sanchez Gonzalez

Wat vinden jullie hiervan, nog andere wat onbekendere sprinterstips?

En moet ik Hincapie hier nog inzetten?

• h

Mikailov,Hauptman,Zaballa (nee geen typefout) ,Piziks,Piil,Bortolami ,Bossonni ,Hvastija,Edaleine,DExtebarria

• challenger

voor of na de bergen?

• Micha

voor het totaal. Hauptman had ik natuurlijk al, is een erg goede sprinter, ook extebarria staat al vast (pakt altijd punten.

Maar ja nu nog twijfelen tussen de laatste, wie zou je in ieder geval nemen van

Voigt, Flickenger, Ivanov, Piziks, Sanchez Gonzalez en de anderen die jij genoemd hebt H.

• Richard

Hincapie rijdt alleen voor Armstrong, zal verder dus niet sprinten is de verwachting. Kijk maar op zijn homepage.

• Leon

Voigt, Flickenger, Ivanov, Piziks, Sanchez. Moet je daaruit een sprinter kiezen??? Goh, zal niet meevallen zeg…

Micha, jongen, als je een wielertoto wilt winnen, moet je het wel verdienen. En als jij Voigt, Flickinger, Ivanov en (die is wel erg leuk) Sanchez in een massasprint vooraan ziet eindigen, dan wens ik je veel plezier met je deelname. Want om dat laatste gaat het toch in de sport…

• Micha

Leon, lezen is niet je sterkste kant jongen, als je een hoop renners mag invullen, heb je op een gegeven moment al de goede sprinters al. maar ja om nou open plekken te houden.

Sommige mensen moet je ook alles uitleggen……

• Cees

Tja,

Van die groep zal Piziks als eerste aankomen.

Maar dat zal gaan in een sprint om de 15e plaats…

Sanchez wellicht in een sprint bergop?