Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

EN DE RUST KEERT BIJNA WEDER

• challenger

…..

• Cees

erg he…die rust.

Zo erg dat je zelfs 4 stipjes wilt gaan posten.

Je zou ook nog iets kunnen posten als:

* Ik zoek nog een sprinter;

* Casper of Kirsipuu

* Botero of Kivilev

* Ik zoek nog een klimmer

• challenger

Dat laat ik liever aan de tobbers over.

• Jeroen

Je hebt ook van die Pouls waarbij je elke dag nieuwe renners kan kiezen zoals Rondemaster… dus ik denk dat er nog wel een paar vragen blijven komen….

• Leon

@!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$ @!#$

• potje met vet

echte humor…

Laat die mensen nu gewoon hun poultjes invullen….

wat een vijandig gedrag hier zeg: LEEFBAAR nederland

• maarten

leon,

idd

Potje met vet of klaartje of whatever,

Als men honderd keer dezelfde domme vraag stelt wordt een mens geirriteerd een kleine inspanning zelf doen is voor de meeste van hen teveel gevraagd.

m.v.g.

Maarten