Vanaf 10 uur, op Duitsland 1 dus. Ze zijn nu al bezig met een overzicht van de hoogte- en dieptepunten uit zijn carriere, lijkt wel of ze Jan al afgeschreven hebben…
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsVolgens mij spannen jullie samen.
Iedere dag komen er twee nieuwe mensen, die de lijst van 15 namen van sprinters uit een eerdere mail kopieren.
Vervolgens de vraag: wie erin; wie eruit.
Echt; ik heb geen zin om te zoeken, maar ik denk dat er meer dan honderd mails met dit onderwerp zijn geschreven.
Tussen Yakubu's vraag en zijn vraag om antwoord, zit bijna een uur.
Ben je dan gewoonweg te lui om even terug te bladeren?
Ik snap het niet.
Ikke dom.
Het is dom wat Jan gedaan heeft, maar nou mogen ze niet zulke lullige dingen over hem gaan zeggen. Okee, de laatste tijd is hij een beetje stom bezig, maar hij heeft wat problemen met zichzelf, en daar moet hij eerst overheen komen. Iedereen voelt zich weleens niet lekker, of is depressief of weet ik wat. Ikzelf heb daar ook last van. Maar mij zitten ze toch ook niet af te zeiken als ik een paar pillen heb geslikt? En hij heeft toch toe gegeven dat het zijn eigen domme fout is en dat hij zijn lot accepteerd? Wat zitten ze nou dan toch nog te zeuren. Om deze dingen mag je hem als fan niet laten vallen. Want Telekom heeft toch ook gezegd dat ze het mens in hem weer terug willen? Hij is wel een mens, maar hij zit helemaal in de knoop met zichzelf, dus eigenlijk zou hij hulp moeten zoeken. Als je problemen met jezelf hebt moet je niet proberen die zelf op te lossen, want dat lukt toch niet en dan voel je je nog slechter. En dat ondervindt ik nou zelf ook. Maar ik weet zeker dat hij weer terug zal komen, en beter dan ooit. Het kan gewoon niet anders, want iedereen weet dat hij heel veel talent heeft om Armstrong te verslaan. En dat kan hij ook, als hij er zelf ook wat op uit doet. Je moet hem nou ook de tijd gunnen om er weer bovenop te komen, en hem met rust laten. Alleen dan zal hij zelf ook rustig worden, en heeft hij meer tijd voor zichzelf en zijn familie, en dan kan hij ook over zijn toekomst gaan nadenken.
Ik wens hem heel veel succes en sterkte, en hij moet zich niet zoveel aantrekken van wat de mensen allemaal over hem zeggen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?