Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Idee voor VSS

• Gregory

De Tour de France is de belangrijkste wedstrijd van het jaar, dat moet ik jullie kenners niet vertellen, maar in de VSS is de Tour even belangrijk als pak weg de Midi Libre! Gewoon de eindstand telt mee terwijl de Tour toch 21 dagen telt! Mijn voorstel naar andere VSS'ers en i.c. onze vriend Bart Broex is het volgende: kunnen we niet een VSS doen voor 1 bergetappe (voorstel: Mont Ventoux), 1 tijdrit ( de laatste?), 1 spurtetappe (Champs-Elysées?). En als we dan de limiet stellen op volgende week zondag voor het inleveren? Zien jullie dit idee zitten?Of draai ik volledig door? Graag snel een antwoord want maandag vertrek ik fietsen in de Ardennen.Gegroet

• Ottie

Het lijkt mij niet verstandig, want dit is ook niet gebeurd met de Giro en met andere meerdaagse koersen. En er zijn heel wat mensen met vakantie straks, dus wat mij betreft mooi zo laten.

Ciao

Hup Chantal, in je roze truitje……

(sorry, maar dit moest ik ff kwijt, hihi)

• steven

Je draait volledig door. De wijze van eenvoudig puntentellen is het succes van het spel. Bovendien is dit vrijheid en blijheid en ga je dergeliijke grappen er in stoppen dan ga je naar een spel waar gewoon voor Bart teveel werk in gaat zitten. Je bedenkt dan nog eens dat je klassiekers anders moet benaderen dan etappewedstrijden en zo ga je door en dan heb je uiteindelijk een dagtaak aan het bijhouden van de stand. Ik geloof niet dat dat de bedeoling is. Het gaat er denk ik veel meer om dat naast de grote ronden nog meer leuke wedstrijden bestaan.

Zoals je begrijpt zie ik het niet zitten.

• Gregory

In de hele wereld wordt de Tour overgewaardeerd maar hier wordt hij toch wel een beetje ondergewaardeerd.Maar ik kan me ook wel terugvinden in de kritieken van Ottie en Steven. Sorry jongens ik liet me even gaan, al die TourPoolers hebben me wat gek gemaakt :-)