Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

radio tour de france begint ook weer

• Bas-Jan

altijd weer een hoogtepunt !

met dat fantastische commentaar van jacques chapel, en begeleidend muziekje(dat overigens op kazaa te downloaden is)…de tourbespiegelingen van jeroen wielaert, sjors als een soort karl op de moto…

ook op vakanties via de wereldomroep was rtdf te ontvangen, ik heb ettelijke vakanties aan het transistorradiootje gekluisterd gezeten

kan niet wachten, nog maar een paar minuten…oioioi

tot zover mijn bespiegelingen

• Cees

RADIO TOUR DE FRANCE “TOURFLITS”…

• Jasper

Waar moet je op zoeken om dat muziekje te kunnen downen??? Ik ben er al super lang naar opzoek!!!

• Leon

Helemaal mee eens, met uitzondering van “met dat fantastische commentaar van jacques chapel”. Want dat is vooral afzien voor de niet-leek.

• Bas-Jan

ik kwam 'm tegen op “finishtune”

maar nu kan kazaa niks vinden…

• rvb

zoek bij kazaa maar eens op Rein van den Broek ( naam van de componist/muzikant) in combinatie met radio tour de france

• Marco

De tunes veroorzaken bij mij altijd een reactie waar Pavlov nog jaloers op zou zijn: het “ NOS radio tourflits ” en finishtune gooien mijn hartslag al omhoog, zelfs zonder commentaar … geweldig dus!

Alleen een beetje jammer van het gepraat van Sjak.