Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

unai osa en mayo

• Frank

wat zijn dit voor een renners en horen ze wel of nog niet thuis in een tourpoule?

• Cees

:Z

• Amanda

er zijn twee osa's…. leuk gokje.. succes

• Bassolo

@!#$ niet aitor rijdt de tour niet, oftewel er is maar een osa in de tour

• TheDude

Mayo ha dje zeker wel moeten nemen, want die gaat zeker nogwel scoren..

• Ron

Ja, ja, net als Zubeldia vorig jaar zeker, wat eenieder hier riep! Wanneer komen we er ‘s achter dat het een speciaal soort renner is die goed presteert in de Tour en niet de een of andere naam die weer ’s opduikt tijdens een klimmetje á la de Cauberg te Valkenburg. Ga toch weg met Moncoutié, Zubeldia, Zarabeitia, Mayo en Osa, die klootjeurissen kunnen toch met geen mogelijkheid op tegen een Armstrong, Beloki, Sevilla, Moreau, en zo kan ik er nog 10 opnoemen. Ja mensen, het is echt waar: zo'n tourrennner moet inderdaad boven de 25 zijn, enkele uitzonderingen daargelaten, maar kom a.u.b. niet met 100 nieuwe namen, elke tour weer. Net zoals Andrei Kivilev vorig jaar! Waar was ie? Van het niveau Olano is ie, meer niet, beetje meekunnen en bij de eerste serieuze bult lossen. Schei toch a.u.b. uit met Mayo, Osa en weet ik wat nog meer, bah, bah, KENNERS!!! HA, HA, HA

• TheDude

Achja…..we zullen wel zien wie gelijk heeft met Mayo he…

• Ron

O.K. Ik ga er even van uit dat Mayo dan een talent is á la Ullricht of Sevilla, welke wél op jonge leeftijd voor opmerkelijke prestaties in de Tour kan zorgen. Maar dan nog: moet ie niet werken voor Etxebarria (D) en zijn Laiseka en Zubeldia ook niet in rang voor hem? Of heeft hij een heel vrije rol?

• TheDude

Als er 1 renner juist niet een zware col over komt dan is het Etxebarria…dus daar hoeft die echtniet voor te werken. En ik denk ook niet dat ze renners als Laiseka en Zubeldia gaan “brengen” in de zware bergetapes. Dus Mayo zal net als de andere renners in de Euskatel ploeg gewoon zijn eigen bergetapes mogen rijden.

Maar je hebt gelijk dat hij niet van het kaliber Ullricht of Sevilla is waarschijnlijk.

• Ron

Ja, ik weet het: onze vriend davide komt geen zware berg over, maar het soort toto waar ik in meedoe eindigt ie steevast in de top15 wat betreft ‘ eerste 10 renners die over de streep komen’ . Tja en Laiseka, is die in staat zijn prestatie van vorig jaar te herhalen? vragen, vragen……. mijn toto is toch al verknald met Moreau en Steels……..veel succes met de jouwe……….enne: die kritische vorm uit m'n eerste bericht: nix van waar, dat is een kritische manier om relevante van irrelevante info te scheidden op dit forum. Jij reageerde fanatiek, vandaar dat ik uit jou berichtgeving kan concluderen dat er over is nagedacht…….snappie? ingewikkeld allemaal………..succes met jou toto…………enne, ik heb mayo (en osa) ook op een lijstje staan, laten we er het beste van hopen, succes met je toto!