Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Terpstra wint eindklassement NVWK

• MountainMike

Niki Terpstra (Bloks/Nijdam) behoudt in de laatste etappe zijn leiderstrui en wint het eindklassement Huub Duyn (DTS) wordt 2e.

in de etappe van vandaag was er een groepje weg, maar jongen die niet een gevaar vormde voor het klassement.

(later meer)

• Collin

Van wat voor wedstrijd?

• Johan

Collin,

Je bent niet echt “ingeschoten” in het wielrennen lijkt het wel. Dit gaat over de

wedstrijd Noordenveld-Westerkwartier, een meerdaagse wedstrijd in Noord-Nederland.

• Kenner

Mike,

Feliciteer je Niki van mij (zie je nou wel dat hij meer met “ons” moet trainen…)!!

Mvrgr,

Kenner (ook van de gezonde Krommeknische lucht…)

• Reinier

Ja en op de baan rijden blijkt maar weer een zeer goede voorbereiding op een tijdrit

• Kenner

Tja,

Reinier, maar met 53 x 15 kun je nooit een goede ploegkoers rijden (wel goed getraind overigens…).

Mvrgr,

Kenner (horen we nog van je binnenkort, m.a.w. lezen we je nog in de uitslagen?)

• Reinier

tja als ik gauw weer een beetje beter ben. En idd. maar met die 15 kreeg ik de ketting het beste in lijn en omdat ik geen tijd en zin had om mn ketting in te korten en er een 50 of 49 op te zetten dacht ik wat kan mij het ook schelen. Gelukkig deed Bobbie Traksel ook mee zodat het niet stil viel en ik nog wel redelijk kon draaien zonder mn benen op te blazen op dat (te) grote verzet. Maar ik denk op het NK als ik tenminste koortsvrij blijf aan 50x15. wat de meeste wel zullen rijden.

• flip

niet slecht gedaan voor iemand uit Krommenie

Van harte gefeliciteerd “den Turp”

• vraagteken

Hoe hard kan je achter de auto van Bloks Nijdam rijden in de tijdrit?

• nieuwkomer

Terpstra is zeker een goed coureur geworden, maar als Nagelhout zijn kont had gelicht had Hassink gewonnen.