Nou weer een voorbeeld hoe chaotisch het is in de TdF. Renners moeten stoppen voor motoren in de klim.
Dit is ronduit belachelijk
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet leek inderdaad wel Italiaans.
Maar wel een leuk groepje dat na die klim ontstond, met o.a. de geprikkelde Verbrugghe, met de voor deze klimmetjes gemaakte Boogerd, met de voor een onzichtbare renner toch wel zichtbare Kivilev, en McGee, die nog wel een etappe gaat winnen, en ook Botero, Millar en nog een paar man.
En natuurlijk Armstrong, terwijl de Once mannen daar duidelijk een steekje lieten vallen …
Die gasten op de motor konden er niks aan doen. Die lui rijden echt supergoed, zij zorgen voor goed commentaar over de koers, zij zorgen voor de mooiste beelden en het is echt niet altijd feest achterop zo'n ding met alle apparatuur erbij en dan nog nog het spel begrijpen dat op zo'n moment gespeeld wordt.
Ze moeten alleen meer weg afzetten, vijf rijen mensen aan beide kant van de weg werkt niet zonder afzetting en zekers niet op een weg van amper 6m breed. Ze moeten die lui aan de kant van de weg eens opvoeden. Ze denken te helpen maar doen alleen maar stomme dingen, duwen achter de fiets, gooien met water, rolletje volschieten van iemand van wie ze de naam nieteens weten maar hij ziet er zo leuk uit met zo'n gekleurd pakje en een helm en achja we waren toch in de buurt en we dachten we gaan gezellig fietsertjes kijken vinden die jochies vast leuk en dan gaan we roepen hup jongen hup toe maar nog een klein stukje edan thuis komen met verhalen van we hebben Erik Dekker gezien want ik zag iets oranje met een blauw broekje en hij lachte naar ons.
Het liefst stop ik die lui achter glas vanwaar ze kunnen kijken, net zoals bij ijshockey. Laat de profs maar werken die snappen het wel en met prof bedoel ik iedereen op de weg dus de renners, ploegleiders, jury en de motoren, voor al die lui neem ik mijn petje diep af en graag zeg ik tegen ze hup jongens hup nog maar 3 weekjes.
Gegroet Robert B.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?