Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie mocht er ook al weer niet mee...

• Jo

Ik kan er nog steeds niet bij dat men Vd Wouwer heeft thuis gelaten, zeker gezien lotto's eerste etappe.

eerst ging het verhaal dat hij moest thuis blijven voor een extra helper voor McEwen.

Een week later zei de lotto-ploeg dat De Clerq gewoon beter was op dit moment.

en welke 2 lottorenners komen vandaag op meer dan een minuut binnen

T.Marichal

H.De Clercq

Wat als kurt wel in de Tour had gezeten…..

Ok, hij had vandaag de Etappe niet ook niet gewonnen,

Maar hij had zeker weten ook niet hoeven lossen…

Nog voordat Marichal moest gaan werken voor McEwen, was ie al gelost….

• Ad

Wel een heel voorbarige conclusie na 1 zware rit, Jo.

Er komt nog een aantal vlakke ritten waarin Thierry Marichal iets kan doen voor McEwen.

Ook ik had liever Kurt in de ploeg gezien, maar dat betekent niet dat je Marichal na één rit al mag veroordelen.

• Jo

ok, ben ik wel een beetje met je eens

maar Marichal is niet in vorm, moest in het Belgische kampioenschappen al vroeg lossen terwijl Kurt keurig 24e werd als niet sprinter…

• Marco

Comesso mocht ook niet naar de Tour met z'n ploeg, daarom wint hij dit weekend twee semi-klassiekers in Italie …

• The Disciple

Ben t met Adje eens. Ik vond t heel verbazend en jammer dat men vd.Wouwer thuisliet. Ben benieuwd wat voor tactiek hierachter zit. Maar je kan nu niet die andere Lotto-renners af gaan vallen. Het was een lastige etappe vandaag en r waren r nog wel n aantal die gelost werden hoor.

• fuppie

ze missen bij lotto STEFAN VAN DIJKAd schreef:

>

> Wel een heel voorbarige conclusie na 1 zware rit, Jo.

> Er komt nog een aantal vlakke ritten waarin Thierry Marichal

> iets kan doen voor McEwen.

> Ook ik had liever Kurt in de ploeg gezien, maar dat betekent

> niet dat je Marichal na één rit al mag veroordelen.

• fuppie

ze missen stefan van dijk

• Gerd

Je moet De Clercq en Marichal inderdaad niet gaan aanvallen.

Rik Verbrugghe wel. Hij heeft in de proloog gefaald. Kurt werd niet meegenomen (o.a.) omdat Verbrugghe zijn eisen gesteld had. Objectief: een snelle gele trui. En daarna die zo lang mogelijk verdedigen, en de eigenlijke reden waarom Kurt (volgens de ploegeleiding) niet mee kon: Lotto wil een geweldige ploegentijdrit rijden (hahahahaha).

Nu na de proloog en één Waalse Pijl (dixit Verbrugghe): geen gele trui voor Rik en niet eens eerste Lotto-renner in de rangschikking…Rik heeft nu al heel wat goed te maken…

Wie wel goed begonnen is: Mario Aerts…die is mondeling rond met Telekom maar heeft nog niks ondertekend omdat hij een aanbieding van Lotto verwacht had, die komt er niet en Aerts denkt ook dat die er niet zal komen…De nieuwe ploeg stapelt de blunders al op elkaar…Ik doe een boude voorspelling: Aerts gaat een goede ronde rijden…