Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Euskaltel grootste verliezer

• Ad

Behalve Christophe Moreau (139e op 3.20) waren de Euskaltelrenners de grote verliezers.

Kopman Haimar Zubeldia handhaafde zich nog vooraan, maar de klimmers Unai Etxebaria, Samuel Sanchez, Roberto Laiseka en Iban Mayo verloren ruim 4 minuten. Slechte beurt van het Spaanse klimmerscollectief.

Grappig: Luciano Pagliarini, door Dijkstra/Breukink als winnaar gezien, werd één na laatste op 15.49……

Hij won de sprint voor de laatste plaats van Anthony Langella :-)

• Maarten V.

Ja Ad daar moest ik ook hard om lachen, waarschijnlijk zagen Breukink en Herbert het peloton achterstevoren.

Kan me herinneren dat Laiseka vorig jaar in de eerste week ook enorm veel tijd verloor. Die gokt niet zo op het klassement denk ik. Van Mayo vind ik het ronduit jammer.

Overigens van De Groot ook dat ie zich zo afbeult voor niks en dan op 4 minuten binnenkomt. Zonde.

• Bassolo

Haimar rijdt rond met rugnummer 169 oftewel 13 in het kwadraat, als dat maar niet voor ongeluk gaat zorgen.

Dat Laiseka en anderen tijd verliezen maakt niet uit, die rijden toch alleen maar mee om in de Pyreneeen een rit te winnen, van Mayo is het inderdaad wel teleurstellend.