Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

axa

• freek

Vandaag in Maren-Kessel sprak ik diverse mensen die mij vertelden dat de Axa ploeg ter ziele gaat. Axa schijnt ontevreden te zijn over de werkwijze van Welling. Volgens “ingewijden” is Axa bezig met een opvolger voor Welling. Alleen onder deze voorwaarden zouden enkele co-sponsors als VVZ door willen gaan. Ook wordt als voorwaarde verbonden dat Jan van Dam blijft en niet weggaat, maar deze schijnt naar Story te gaan. Zou dit dan het einde worden van het tijdperk Welling en ziet met bij de sponsors dan eindelijk in dat hij wellicht niet de meest geschikte persoon is. Lijkt me een mooie uitdaging voor Koerssen om wat bij Axa te gaan doen.

wie weet meer?

freek

• Miramar

Hoezo “eindelijk” ….. als niet geschikte persoon?

Er zouden juist meer mensen zoals Dhr Welling moeten zijn, zeker in

deze tijden…

Ik snap niet waarom hij steeds als boeman word aangewezwen!!!Dhr Welling is er bijna full-time mee bezig om toch ieder jaar weer een ploeg op de weg te krijgen, en hij is ook 1 van de weinige mensen die niet voor zichzelf bezig is, zoals zo vele dat wel doen!!

Dus hou op met die vuilspuiterij, of kom eens met feiten!!!

Miramar

• soepie

Niet op reageren Lena!!!!

• soepie

He Freek, ben jij een familie lid van Egbert?

• Miramar

Hoezo niet dick..?

Miramar

• freek

ik vraag alleen reacties van personen die er meer van weten. Gewoon een discussie en geen vuilspuiterij dus.

• Miramar

Misschien niet direct vuilspuiterij, maar zegt wel in eigen bewoording dat je Dhr wellin niet de geschikte persoon vind, en dan vraag ik jouw; kom eens met een argument!!!

Miramar

• soepie

van dit soort verhalen word ik onderhand erg flauw en eigenlijk is het verspilde energie!

Trouwens nog een mooie foto van je gisteren in Classic 2000 en waarom stapte je eigenlijk af?

• Miramar

Stuur maar ff door….

Miramar

P.S. je hebt wel eens van die dagen dan gaat het niet….