Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Steels??

• h

Zal Steels er nog boven op komen????

tijd verliezen/niet kunnen meesprinten ok

maar dit was echt teveel( hij draait ook helemaal vierkant)

Denken jullie dat hij morgen een rol speelt of zullen ze kaart Freire spelen???

• johan p

Hij had reeds op voorhand aangekondigd dat het parkoers net iets te zwaar

was voor hem.Maar inderdaad als hij in vorm is moet hij gewoon in dat peleton

zitten.De volgende dagen worden mentaal super belangrijk voor hem.

• Bas-Jan

steels schrikt al van een molshoop

ik hoop morgen op een “normale” massasprint, met (als het voor mij meezit ;) cooke en hushovd ergens voorin

• the big easy

Als ze bij Mapei verstandig zijn dan spelen ze inderdaad de kaart Freire,die in een betere vorm steekt dan Steels, ondanks dat de laatste zegt dat hij op zijn “oude” niveau zit. Bedoelt hij dan het niveau van voor zijn wielercarriere?

• The Disciple

Ik gok morgen op onze goeie vriend, Nightmare on Elmstreet's

Ludo Dierckxens…..

• Mark

Waarom zou Steels dieper in zijn krachtenarsenaal moeten tasten om op de laatste klim dan toch uit de wielen gereden te worden? Het is juist verstandig wat hij gedaan heeft: lossen op een moment dat er een busje gevormd wordt en krachten sparen om later proberen toe te slaan. Op die manier heeft Dekker het vorig jaar ook aangepakt… afhaken als er in die rit niets te rapen is.

Hij is misschien nog niet op zijn allerbeste niveau terug, maar slecht is hij niet, anders wordt hij geen Belgisch kampioen en klopt hij McEwen en Hondo niet in Catalonië.

• FOKKY

die hadden een slechte dag.

steels rijdt nu voor Freire wat niemand verwacht