Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

welke Nederlandse renners op straat?

• Chris

Als je zo de media hoort en leest komen er behoorlijk wat renners op straat te staan…Welke Nederlanders zullen dit zijn en zullen ze allemaal onderdak kunnen vinden? Gooit rabo een deel van zijn renners eruit en nemen ze daar bijv. Koerts voor terug? (Lotz, Duijn, Boerman) En hoe zit het met Jonker?

• Wouter

Er zullen inderdaad een hoop NLers op straat komen te staan. De fusie tussen Lotto en Domo zal voor minimaal 5 landgenoten “fataal” worden. Daarnaast zal Rabo een aantal NLers lozen die het niet hebben kunnen waarmaken. Ik denk dat volgend jaar van Gulik, Moerenhout, van Heeswijk, Blijlevens en Koerts het veld moeten ruimen bij Domo. Hoffman zal ook voor zijn plek moeten vrezen bij CSC (wordt meer en meer uitgebouwd naar een rondeploeg) en Jonker komt op straat bij het opgedoekte Big Mat. Bij Rabo verwacht ik dat Duyn en Boerman gedwongen weg zullen moeten en dat wellicht Lotz en Pronk ergens anders werk zullen zoeken.

Rabo zal dit gat zoals gebruikelijk met NEO's gaan opvullen en niet met veteranen NLers.

Deze winter is dus het ideale moment voor een nieuwe NLse profploeg om in het onstane gat te springen van Farm-Frites (betekende toch werk voor 7 NLers) te springen. Er komen waarschijnlijk een hoop NLers vrij.

Bankgiroloterij (en AXA) zal dus ook een deel van deze renners kunnen opnemen. Toch denk ik dat voor enkele renners het profbestaan weleens over kan zijn: Jonker, Duyn en van Gulik. Deze renners hebben het afgelopen jaar/de afgelopen jaren niks tot zeer weinig laten zien en progressei zal er waarschijnlijk niet meer inzitten.

• Maarten V.

Hoor nog altijd geruchten dat TVM het schaatsen alweer zat is. Misschien kunnen zij nog wat doen, al is het meer hoop dan realiteit. Wel heeft TVM nog altijd goede contacten met Cees Priem. Hopen hopen hopen maar.

• Ottie

Ik heb onlangs gehoord, dat TVM NOOIT meer iets in de wielersport wil gaan doen……

Maar je weet het natuurlijk niet met zakenlui, die kunnen zo omdraaien dat ze het wel doen.

Afwachten, maar ik denk niet dat we ze terugzien.

• Leon

Als BGL TT-1 wordt, kunnen zij de beteren onder de ploegzoekende NL-ers overnemen (Max, Pronk, Hoffman, misschien Lotz en Moerenhout). En dan is het hopen dat één van de huidige TT-3's een trapje hoger klimt, om zo de iets mindere goden (Duijn, Boerman, Van Gulik, wegkapitein Koerts) een arbeidsplek te bieden. In Belgie gaat Demeulenaere een team starten van 25 man, met een stuk of 10 Belgen. Dus daar kunnen ook nog wel wat landgenoten terecht (Lotz, wie weet Blijlevens).

Je ziet het, weer een probleem opgelost…

• John

Ottie schreef: \“ Maar je weet het natuurlijk niet met zakenlui, die kunnen zo omdraaien dat ze het wel doen.\”

Hoe is het met je foto imperium Drentse Businessman ??

• John

Inderdaad ; Cees Priem moet weer terug.

De aandelen van de pharmaceutische industrie zijn te ver ingezakt.

Daar moet Cees iets aan doen.!