Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Marmotte Uitslag

• Harrie

Bert Dekker won vorig jaar (o.a.?) De ronde van de Paasberg in Arnhem. En denk nou niet dat dat een serieuze klim ik want zelfs ik reed er prijs.

Om fatsoenlijk prof te kunnen zijn (maak ook een goed amateur…) moet je natuurlijk meer kunnen dan leuk omhoog kunnen fietsen. Heb intussen tal van renners gezien die de “klimmetjes” niet eens halen omdat ze niet in het peloton kunnen rijden, kunnen waaieren of gewoon niet genoeg snelheid hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat BD geen coureur is (immers: hij won op de Paasberg, voor de nr 2 van het jongste NK espoirs; ik won niet), maar ik vraag me alleen af of een constante top-5 Marmotte finisher ook automatisch als prof zal slagen. Volgens mij gaat Bert ook niet echt als trimmer, toerrijder of amateur naar La Marmotte, maar bereidt hij zit behoorlijk professioneel voor (1-2 weken ter plaatse). Dus: hoeveel rek zit er nog in zijn vermogen.

Familie Dekker, Hoogeveen:

- Vader (speaker, jurylid) en moeder (jurylid en contragewicht voor jurybus)

- Gerard (was behoorlijk goed amateur; carriere hoofdzakelijk belemmerd door een “schedelbasis”

- Dick (ex-prof)

- Erik (Rabo-prof)

- 1 zus (???)

Blader trouwens nog iets verder in de uitslag. Is dat DE Thijs Al ???

• Sjaak

Vorig jaar 5 Rabo-neo's bij de eerste 15, die jonge jongens kunnen

toch serieus een berg op rijden!

• vince

Hadden jullie dit al gezien?

Een 101 jarige NL-er, met zoon of kleinzoon:

4236 BAIJENS PETER 101 HOL J 13:50:22:000 2167 4 07:10:24 12.57 13:31:19:993 Or

4235 BAIJENS THEO 62 HOL G 13:50:24:000 2168 34 07:10:26 12.57 13:31:21:996 Bronze

• maarten

Als 101 is de aanduiding voor onbekend de amper 20 jarige rabo crosser aernouts is volgens de uitslag ook 101jaar.