Wielrennen is inderdaad veel meer dan de TdF. Ik heb het hier al vaker gehad over de Giro en de Vuelta die qua parcours zeker mooier zijn dan de TdF.
Anderzijds is het wel zo dat de TdF de wedstrijd is met het mooiste deelnemersveld: hier zie je zowel knappe ééndagscoureurs (Freire, Zabel…) als de top van de ronderenners.
En inderdaad Kobe we worden dit jaar wel uitzonderlijk verwend: Jaja, Lance en Rumsas (en ook wel Tom Steels, haha) in de proloog, een geweldige Rubens in de 1ste rit (ik ben ook eens gaan kijken op z'n website Kobe) en dan gisteren Freire (waarmee Kobe wel bijzonder zijn nopjes geweest moet zijn), Ludo en ook wel Dekker (en Wauters) en Hushovd (hoop dat die nog eens een ritje wint).
En wat die toto's betreft: ik help de mensen wel eens, maar wat is dat waard…Als je hem zelf niet opstelt wat plezier is er dan nog aan. En onder ons gezegd: vorig jaar heb ik eens een experiment gewaagd, ik heb (naast mijn eigen al desastrueze toto's) ook eens een team gemaakt dat ingegeven werd door de profeten op dit forum…Wat een afgang was dat zeg…
Toto's hebben niks met kennis of wielerliefhebberij te maken, het is en blijft een gokspelletje…
Goed, en zullen we het dan nu over het wielrennen hebben…