Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oranje boven in Kontich

• Wilco

Werkelijk een geweldig oranje gevoel hebben wij overgehouden aan de 4 daagse Marinusprijs van Kontich. Onze ploeg heeft helaas geen potten kunnen breken maar de andere Nederlandse renners (ploegen) deden het meer dan goed. Etappe overwinningen voor Berkhout, van IJzendoorn, van Leijen, Rabo ploegentijdrit.

Ook vrijwel alle eindklassementen (truien) op 1 na waren voor de Nederlanders.

Marcel Lamberts Geel + Wit (eindklassement + jongereklassement)

Joost van Leijen Groen (puntenklassement)

Mike Alloo (strijdlustigste renner klassement)

Alleen de blauwe trui moesten we aan onze zuiderburen laten, de winnaar hiervan was Mario Ickx.

Gefeliciteerd jongens en succes in Canada

en in de 2 daagse van Petten (Luxemburg).

Knipoogje aan Mike en Eddy.

Groetjes van Wilco en nu ga ik lekker slapen.

• Jim

Heb je er in ieder geval iets aan over gehouden

hahaha

• de Kneet

Lekker belangrijk.

• Moraux

Knipoogje aan Mike en Eddy?, die zullen wel van Marcel moeten zijn dan. Maar wat heeft Wilco daar dan mee te maken?

• Kenner

Hé mafkees,

Zo'n reactie zou de echte Kneet nooit gegeven hebben.

Wanneer in iedere categorie de deelnemers net zo respectvol met elkaar om zouden gaan als Wilco met zijn concurenten dan zouden lieden als U “de Kneet” (pffftttt….) geen poot aan de grond krijgen.

Mvrgr,

Kenner (van “respect” en ook van “de Kneet”)

• Rik

Ik bedoel maar. Een echte kenner gaat niet zover naast zijn schoenen lopen dat hij zich De Kneet noemt. Terwijl de echte Kneet zich liever een Kenner noemt dan dat hij naast zijn schoenen gaat lopen. Waarmee maar gezegd is dat ieder in dit ondermaanse zijn plaats moet weten. Of zoiets.

• de Kneet

Je hebt gelijk. Respect is de basis van alles.

Ik liet me even gaan. Omdat er in mijn beleving

op dit moment maar een wedstrijd is waar alles

om draait. Le Tour. Desalniettemin blijft mijn

opmerking ongepast en bied ik Wilco mijn

excuses aan. Nogmaals sorry!

• de Kneet

Het is juist een eerbetoon aan

een renner die ik diep bewonder.

• maarten

even een bedenking

Vergeet niet dat er tijdens de wedstrijd enkele onregelmatigheden gebeurd zijn die een andere winnaar hadden kunnen opleveren.

Bij een tussensprint werd De Poortere 3de gezet waar velen hem als 2de zagen. Toen tijdens de wedstrijd duidelijk werd dat de Nederlander en de Belg in dezelfde tijd zouden finishen vroeg De Sweet Paradise ploeg aan de wedstrijd jury wat nu de doorslag moest geven. Men antwoordde de tijd in de proloog, na de aankomst werd dat verander in het aantal honderdsten in de proloog. Deze honderdsten zijn echter vooraf nooit meegedeeld.

Dit vind ik knoeiwerk van de eerste rang!

Proficiat aan de de twee mannen vooraan jammer dat de afgevaardigden er een soap van gemaakt hebben.

m.v.g.

Maarten

• Rik

Daar bak je anders bitter weinig van. Gij zult Zijn naam niet ijdel gebruiken, weet je nog?