Weet iemand wat meer over die valpartij van gisteren?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsGoede grap ja,
Ik had Nazon wel op m'n lijstje. Ik snap ook niet waarom hij zo slecht zit, zo kort voor de finish. Een goede sprinter kiest het wiel van Zabel, Freire, McEwen. Helaas geen Nazon. Ik ben blij met mijn keuze voor Cooke, Hauptmann en Baldato. En ik ben immer van mening dat je van 1 ploeg, maar 1 sprinter moet nemen in je toto. Wat een geluk dat ik Freire had. Die Steels oogt zo zwak, terwijl hij toch een goede reeks wedstrijden heeft gewonnen voor de Tour. Maar ik heb diep resprect voor O'Grady. Hij is een taaie. Velen hadden met een dergelijke hartslag de pijp aan Maarten gegeven, maar Stuart is een vechter. Wat denken jullie van de bergen. Ik verwacht een ijzersterke Heras en een sterke Virenque. Die reden een goede proloog en hebben ook voor de tour al goede klassementen gegeven. Ik heb lang getwijfeld tussen Hamilton en Mancebo. Ik koos voor de Amerikaan, dat is ook een taaie. Verder verwacht ik ook nog steeds iets van Moreau. Het is voor hem te hopen dat zij recupererend vermogen in zijn voordeel is. Namen als Botero, Babyface, Armstrong, Beloki en Igor zijn naar mijn mening zeker te verwachten. Rumsas en Frigo komen erg veel tekort. Ze kunnen niet mee in het echte hooggebergte en Frigo is veel te wisselvallig. Kivilev is ook niet sterk denk ik. Hij was begin mei al in vorm en trek dat maar eens zo lang door. Hij krijgt een flinke tik.
Nazon …zijn linker zijde is vol met schaafwonden.Ik verwacht niet zo veel meer van hem.Ik heb ook Cooke / Hauptman in de toto.Pagliarini voor een rit straks een keer?Bergop wie weet?…Basso zou misschien kunnen verrassen,misschien iemand voor de bolletjes (met Virenque).Ik ben benieuwd of Shefer wat kan laten zien.Moncoutie staat nog altijd vrij kort en gelooft er zelf zeker in.Zubeldia met de eerste 15 renners mee?…Rumsas ?? hij is wel een karakter mens en Frigo - hij probeert altijd met de eersten te blijven tenminste (alles of niks)…ik ben erg benieuwd hoe ver Millar komt.Menchov zie ik zelfs een rit pakken.
Lance pakt er zeker een of twee (1e en Mt Ventoux?) ,en dan Bruylandts, Bingen,Sanchez,Perez voor een zege gaan. Paco Mancebo zie ik weer tekort komen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?