wat zal er vandaag gebeuren met de Mapei ploeg als het peloton gewoon met alle deelnemers aan de finish komt. Krijgt Steels dan een vrije rol, of moet hij de sprint aantrekken voor Freire, of juist omgekeerd??
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsSteels heeft bewezen niet in vorm te zijn (o.i.d.) dus zal de ploeg zeker weten voor Freire werken. Hij heeft het namelijk al laten zien. Steel zal denk ik helemaal niet aan een rol toekomen in de sprint. Als je hem gisteren zag ploeteren dan komt hij vandaag binnen in de groep Dekker/ Hushovd/ G. Gonzalez/ S. Sanchez/ De Waele. Al is het te hopen voor Dekker dát hij nog finished. Denk dat hij vandaag of morgen in de ploegentijdrit naar huis wordt gereden.
Freire maakt niet alleen kans op het groen,
maar zeker op het geel. Het verschil met
Bertogliati is maar 11 seconden. Als Steels goed
is zou ik hem in de tussensprinten mee laten doen.
Freire en Steels moeten allebei proberen om in de
tussensprints en aan de meet Zabel voor te blijven.
Volgens mij gaat Mapei vandaag zeker een aanval
doen op de gele trui.
Steels heeft zelf aangegeven dat hij best wil werken voor Freire.
Vanderaerden beweerde dat de ploeg vanmorgen krijgsraad zou houden o.a. het al dan niet fietsen voor de groene trui. Vanderaerden zelf daarover: “ik vind het nog te vroeg om daar nu al op te mikken” en wat hem betreft moet de ploeg zich zeker nog niet mengen in tussenspurts…
Is dit zand in de ogen strooien van de concurrenten???
Wat ik zou willen voor vandaag: een klinkende revanche voor Hushovd (van wie ik denk dat hij enkel gisteren problemen had)!!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?