vandaag heerlijk genoten van die eindsprint, ik hoop en denk dat het donderdag ook wel weer smullen zal worden, iemand al ideeen wie donderdag de beste benen heeft????
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsLaten wij hopen dat er donderdag een mooie ontsnapping gaat lopen. Met enkele Nederlanders. Kroon, De Groot of Van Bon bijvoorbeeld. Massasprints zijn prachtig om te zien, maar ik weet ook dat er in deze Tour nooit een Nederlander in een sprint zal winnen…
De Belgen bij gebrek aan vorm bij Stom Steels trouwens ook niet, maar zij hebben bij gebrek aan beter McEwen geadopteerd!?
Ik denk ook dat er kans bestaat dat er een groepje wegrijdt na de ploegentijdrit…Dan denk ik aan mensen als Van Bon, Dierckxens, Mc Ghee, Baden Cooke, O'Grady; Voigt, Verbrugghe, Chavanel, Jaksche…
Na de tijdrit zou ik graag een taktische zet zien van één van de ploegen van de concurrenten van Lance…Een ontsnapping met mensen als Marcos Serano e.d.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?