Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Spijkerman wint vierde etappe Giro

• Marida

CORREGGIO (ANP) - Bertine Spijkerman uit Sint-Nicolaasga heeft dinsdag de vierde etappe van de Ronde van Italië voor vrouwen gewonnen. De rit met start en finish in Correggio ging over 118 kilometer. De Friezin was de snelste van een kopgroep van acht rensters.

De Italiaanse Roberta Bonnanomi werd tweede. Ghita Beltman eindigde op de vijfde plaats. De Russin Svetlana Boebnenkova behield de roze leiderstrui.

Knappe prestatie!

• Ottie

Chapeau, 2e Nederlandse overwinning na de winst van Chantal Beltman in de proloog (die eigenlijk niet meetelde, maar voor ons wel)

Proficiat Bertine!

• Henk

Een echte Fries, een kenau met een fiets, ik vraag me toch nog steeds af wanneer we die Friezen nou afstoten hoor, ze willen een eigen taal eigen land, nou een bijdrage aan de economie leverenen ze niet dus weg geef ze dat eigenlandje dan maar, ik heb er genoeg van !!

• Mattijs

Als je dat soort lompe onzin uitkraamt kan je volgens mij beter je mond houden.

Als er mensen wel geïnteresseerd zijn in haar overwinning kunnen ze op de internetsite van Bertine kijken en eventueel in het gastenboek tekenen. http://www.bertinespijkerman.nl/

• soepie

Vooral de manier waarop ze won in deze groep was indrukwekkend!

Dagboek giro op www.beltman-sisters.nl

• Leon

OK, OK, wil er ook nog iemand reclame maken voor een website van Melchers, Grimberg of Dorland???

• soepie

hebben die een site dan?

van Dorland weet ik het! van die andere twee niet