Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hushovd of Haussler

• 10S

Wie gaat het doen in de klassiekers voor Cervelo. Beide lijken elkaar op dit moment niet veel te ontlopen, alhoewel Haussler iets attractiever rijdt.

• De Kaasploeg

Nooit begrepen waarom Hushovd nog nooit een échte klassieker heeft gewonnen. Die man heeft alles om Parijs Roubaix of Vlaanderen te winnen. Toch?

• will

Haussler wordt de man van het voorjaar. Wat een klassebak B-) De ronde wordt zijn eerste prooi!

• Lucas

Echt wel Haussler, als ze tenminste willen bij die ploeg.

• derrick

Haussler gaat mijninziens binnenkort twee jaartjes vakantie krijgen.

Let op mijn woorden.

• Art

Haussler lijkt vele malen sterker.

• GeorgeBush

zwakje van Auteur: derrick (—.dip.t-dialin.net) om maar gelijk te verrieren naar doping gebruik, Juist doordat er geen doping meer wordt gebruikt in het wielrennen, kunnen jonge renners nu in dit tijdperk wel uitslagne rijden. In de jaren 90 toen iedereen epo gebruikte zag je dus wel dat je als jongere nooit kon scoren in wedstrijden van hoge caliber

• Lucas

Derrick ziet ze een beetje vliegen, sinds hij dood is.

Gebeurt wel vaker..

• Theman

Derrick is nier door hij leeft en heeft gelijk !!!

• en

Volgens mij is Vlaanderen een beetje te zwaar voor beide renners, al heeft Haussler verschrikkelijk veel progressie gemaakt, dus dat moeten we maar afwachten. Roubaix lijkt me beter geschikt, maar is wel nog een week later, Haussler was al absoluut top in de omloop. Wederom afwachten! :D