Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

einde voorjaar voor O'Grady en Farrar

• Koos

Na een valpartij gisteren in Milaan-San Remo is het voorjaar voor O'Grady en Farrar voorbij. Beide hebben bij de valpartij hun sleutelbeen gebroken, daarnaast heeft O'Grady een ripbreuk opgelopen.

• Cyclad

R.I.P.-breuk? :-)

Laten we het maar bij een ribbreuk houden.

Jammer voor O'Grady, ik had hem graag gezien in Gent-Wevelgem en Parijs-Roubaix.

Van Tyler Farrar had ik in de klassiekers niet zoveel verwacht. Laat hem maar prachtige sprintduels uitvechten met Mark Cavendish in de Tour.

• Lucas

Zeker voor O'grady erg zonde, aangezien zijn koersen er nu net aan zaten te komen. De rest van het jaar zal hij zeker nog van waarde zijn voor zijn ploeg, maar is persoonlijk succes vrijwel uitgesloten.

Farrar leek de laatste weken net aan te sluiten bij de sprinttop. We zullen zien in hoeverre deze blessure hem al dan niet terug werpt.

• Massimo

Zonde voor Farrar. Ik had hem wel zien winnen in De Panne.

• Keuteberg

Het zit Saxo Bank bepaald niet mee. Cancellara zal wel niet top zijn in april, O'Grady is er zelfs niet bij…

Kroon dus kopman in de Ronde?

• Joske (A)

Matt White, DS bij Garmin schrijft op hun website: “The only negative to come out of our 16 day rode trip to Italy was Tyler’s crash yesterday that looks like a broken collarbone. We will know more this morning.”

Koos waar heb je dan vernomen dat het gebroken is? Ik kan het nergens lezen.

• Blueprint

Lijkt me wel ja, hoewel Breschel en Arvesen ook geen pannenkoeken zijn.

• Sunday

Wat heeft acteur O'Grady al gebroken aan botten?

Ik dacht een lange lijst.

Mijn inschatting is 13, maar ik kan er een breukje naast zitten.

Kneuzingen laat ik natuurlijk buiten beschouwing (dat is voor kneuzen)

Mijn persoonlijke record staat op 4 gebroken sleutelbenen, 3 keer links 1 keer rechts. (maar dat gebeurde allemaal tijdens jeugdige overmoed)

• KnowHow

Ook voor Farrar is het niet de eerste keer dat hij zijn sleutelbeen breekt. Hij nadert de tiende keer nu……

• Sunday

Dan geef ik me bij deze gewonnen.