Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rigoberto Uran

• Sub Culture

Heeft deze jongen een blessure momenteel ofzo?

Wat is er met dit hypertalent aan de hand.

• arend appelberg

hij zal wel weer visum problemen hebben. dat is echt zo'n drama voor die colombiaanse renners. het is dit jaart zelfs zo erg dat atehortua besloten heeft gewoon maar in colombia te blijven koersne ipv terug te keren bij flaminia omdat hij maar geen visum kon krijgen. vorig jaar had uran ook die ellende en kwam hij pas in mei terug naar europa. zal zelfs kunnen in het ergste geval dat ie heel jaar in colombia blijft. ik weet het niet 100% zeker van zijn visum probleem aangezien ik hem nog niet heb zien opduiken in colombiaanse koersen zoals vorig jaar

• DutchSL

Mei?

Uran reed vorig jaar de Vuelta a Castilla y Leon en GP Llodio in maart, in april de Klasika Primavera en Paris-Camembert. (en de eerste twee ritten van Romandie waren ook nog in april, maar die tel ik maar niet mee)

Hij zou de GP Cholet rijden, maar is daar geruisloos van de startlijst verdwenen, volgende koers zou Criterium International zijn, hopelijk gaat dat wel door.

• arend appelberg

ben in de war met 2007. toen begon hij pas in mei. Ik zal het hem wel even vragen wat er aan de hand is :)