Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Flecha

• Goozzer

Natuurlijk zit het bij hem vooral ook tussen de oren. Als je bijvoorbeeld ziet hoe hij die sprint in Parijs-Nice aanpakt… Ik krijg nog stuiptrekkingen als ik er aan terugdenk: die had hij, als hij iets later was aangegaan en zijn hoofd gewoon koel had gehouden, 9 van de 10 keer gewonnen…

Ik vraag me ook af wat Langeveld moet hebben gedacht, toen hij zag dat Flecha aanging. Dat moet toch iets zijn geweest in de trend van: “Gast, wat doe jij nou?”. Het leek wel alsof Flecha nog in het ritme van ‘om de beurt aanvallen’ zat. Langeveld werd teruggepakt, nam de kop - en had langzaam de sprint kunnen aantrekken - maar Flecha ging meteen al aan…

• Goozzer

http://www.youtube.com/watch?v=2yYJiy9erd4

Als ik het hier ook weer terugzie… Thja, dan is het toch echt een gemiste kans…

• apenzoon

Ik denk dat de sterke ploeg dit jaar een voordeel is voor hem.

Meestal koerst hij als een kip zonder kop en is hij de eerste om alle gaten dicht te rijden.

Als je met meerdere mannen in de kopgroep zit is het veel makkelijker om een gat te laten vallen en te linkeballen.

• Sunday

Goed gezien, apenzoon.

• Sunday

Ow jah, vertel het ook aan Erik Dekker, wil je?

(heb je zijn e-mail adres? vast wel te vinden op de Rabobank-site)

• GeorgeBush

Die Flecha is een groot tactische onbenul, heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Langevled geen omloop het volk en parijs nice etappe heeft gewonnen, weg metdie spanjaard. Degraderen tot een knecht die alleen bidons mag ophalen

• Blueprint

Nuyens zou Parijs-Roubaix sowieso niet rijden, die mikt op Vlaanderen en de Amstel Gold Race.

• Blueprint

Dat is natuurlijk ook weer onzin. Langeveld zat kapot in Parijs-Nice en had zeker van Chavanel verloren. En in de Omloop had hij toch echt van Haussler verloren. Milaan-Sanremo maakt toch wel duidelijk dat Langeveld nooit een sprint van Haussler had kunnen winnen…

• Monday

Ook het slechte nieuwe kun je vast wel melden aan Erik Dekker.

Ik denk dat hij er wel van zal kunnen leren.

• Massimo

Voor het eerst in 9 jaar ben ik het met George Bush eens!