Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Flecha

• Monday

Aan Erik Dekker (Renner-Regisseur)

Doe wat Guus Hiddink weet,

Als echte Nederlander weet hij de plussen en de minnen in zijn team te plaatsen.

de Nederlander weet van de Winter en de Zomer.

Hij weet dat de mens beiden in zich heeft.

Je hebt een team

Geef je jongens vertrouwen

zet ze op de goede plek

het maakt niet uit of ze winnen of verliezen

aanvallend spel,

dat maakt het mooi !

Geef talenten de ruimte, vooral die van Nederland

Je doet dat al, samen met de Rabobank.

Het gaat niet om winnen.

Het gaat om, wie speelt “fair”

Wij genieten van het talent

dat Nederland kent.

Erik en Rabo,

jullie doen het goed.

Ga vooral door, met de bedoeling van:

Goed

(en luister niet naar gezever, gezanik en bever)

Want dat is typisch Nederlands.

• Andere Peter

Van de oude getrouwe Parijs-Roubaix-kandidaten is het dit jaar misschien wel eindelijk de beurt aan… GEORGE HINCAPIE !

• Franco

Flecha is een sterke renner, maar inderdaad voor de finale komt hij denk ik tekort.

Zou meer moeten afwachten, niet overal op reageren en demareren.

Een Franco Ballerini was ook geen tactisch wonder, maar had vooral voor een klassieker als Paris-Roubaix veel power. De man denderde over de kasseien als of het niks was. Andrea Tafi was natuurlijk ook zo'n klepper die dit als geen ander kon.

• JW

Flecha rijdt dit seizoen misschien wel sterker dan ooit ! Elke keer weer ben ik verbaasd als ik hem voorin zie opduiken. Zoals zaterdag weer in dat eerste peloton in MSR.

Maar een koers winnen is moeilijk voor hem. Veel van de concurrenten beschikken over meer afmakerscapaciteiten, en hebben daarmee gewoon meer kans op de zege. Wat voor Flecha geldt geldt ook voor de andere Rabo-kanshebbers.

Hun grootste kans ligt erin om het met de ploeg uit te spelen, en dan alleen aan te komen. In de Omloop had het kunnen lukken. Als Rabo zo sterk blijft rijden maken ze een kansje, dat het een keer wél lukt.

Maar als je reëel bent blijft die kans, al rijd je als ploeg nóg zo goed, vrij klein.

• delete

de RvV ligt Langeveld beter, maar hij heeft meer kansen in P-R.

• Lucho Herrera

Flecha, de man die koerst met zijn hart. Het is toch fascinerend om te zien dat iemand die geboren is in Argentinië er alles voor over heeft om een koers, over strontwegen en keien, in het trieste noord-frankrijk te winnen.

De kans dat hij wint zal opnieuw klein zijn, maar als hij wint zal hij het niet gestolen hebben en zal iedereen het hem gunnen. Een soort Michael Moogerd, maar dan gericht op Vlaanderen en Roubaix. Altijd op de afspraak, altijd koers maken, bijna altijd invloed op de wedswrijd en bovenal, altijd koersen met het hart! Zo zie ik ze graag. Hulde voor zo'n renner! Forza Flecha!

• gerd

Als wielerfanaat zou ik Flecha graag een echt grote klassieker zien winnen.

Persoonlijk denk ik dat hij eerder geschikt is voor Parijs-Roubaix.

Maar in combinatie met Langeveld (indrukwekkende coureur) en Nuyens (ik vrees dat de tweede plaats van vorig jaar zowat het hoogst haalbare is voor Nick, die te berekenend rijdt) kan Flecha wel iets klaar krijgen in de Ronde van Vlaanderen ook. Alleen als je kijkt naar de temperamenten dan is er veel kans dat mochten deze 3 Rabo's vooraan in de wedstrijd zitten, Flecha steeds de eerste zal zijn die gaat aanvallen…en dus zal het van ver moeten.

Volderke bewees vorig jaar dat een verre aanval succes kan opleveren, maar dat is toch wel typisch een tijdrijder en Flecha niet…

Ik denk dat Flecha het moet hebben van Parijs-Roubaix, maar dat is dan weer een wedstrijd waarin rappe mannen traditioneel goed zijn.

Iets zegt mij dat bij Rabo Langeveld de man is die het meest kans heeft om een grote klassieker te winnen.

PS: Boonen zal top zijn tegen “zijn” wedstrijden en inderdaad, Hincapie die zou wel eens kunnen verrassen…

• 4,75%

Door Flecha wint Mark Cavendish Milaan San Remo. Ik zie hem nog dat klopje geven onderweg aan Flecha. Die zo slim was om even dat gaat dicht te rijden.