Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vuelta a Castilla y Leon Rit 1

• rustdag

PAREDES DE NAVA - BALTANÁS 168,3 Km

Profiel:

Deelnemerslijst

http://www.edosof.com/2009/casleon/resulta/inscrip.htm

Top 10 2008

1 Alberto Contador Velasco (Spa) Astana 15.57.37

2 Mauricio Soler (Col) Barloworld 0.39

3 Thomas Dekker (Ned) Rabobank 0.46

4 Levi Leipheimer (USA) Astana 1.09

5 Denis Menchov (Rus) Rabobank 1.23

6 Bauke Mollema (Ned) Rabobank 1.30

7 Moises Duenas Nevado (Spa) Barloworld 1.40

8 Sergio Pardilla Bellon (Spa) Burgos Monumental 1.42

9 Ezequiel Mosquera Miguez (Spa) Karpin Galicia 1.55

10 Christian Vande Velde (USA) Slipstream Chipotle Presented By H30

Stream(s): (15:15 - 16:30)

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=33944&part=sports

• JW

Kan een rare dag worden. Een etappe die voorbestemd lijkt voor sprinters, met een peloton dat nauwelijks echte sprinters in de gelederen heeft ! En al zeker geen sprintploegen.

Grote kansen voor een vluchtgroep ? Gaat het favoriete Astana meteen al de koers controleren ? Een groepje dat wegblijft en een paar minuten voorsprong kan pakken heeft al redelijke kans om voor de eindzege te gaan.

Het vrij lichte parkoers in deze ronde zou zonder echte sprintersploegen voor een tamme ronde, waarin de tijdrit het klassement bepaalt, kunnen zorgen. Maar het kan ook een hele grillige koers gaan opleveren !

• Sweepah

Namens de fanclub zeg ik: maandag, ametsdag!

• Eindhovuh

Ik ben het je eens dat je zonder goede tijdrit deze ronde niet wint. Maar een licht parcours is het volgens mij ook niet. 2 etappes eindigen bergop. Welliswaar niet op de zwaarste cols, maar in de 3de etappe hebben ze toch 2 bergen van eerste categorie. Het lijkt mij dat er hier verschillen kunnen worden gemaakt.

• Marcos

Eigenlijk hebben alleen Caisse en Rock Racing met Rojas en Rodriguez een echte sprinter bij zich. Dekkers zie ik deze etappe niet overleven. En misschien dat Euskaltel nog wil rijden voor Ruben Perez..

• Sweepah

Javier Benitez?

• zabirskie

Als Dekkers deze etappe al niet overleeft, wat doet hij dan in dit rondje?

• ---

Vaitkus en Abakoumov..

• Catena

Valverde zou ook mee kunnen sprinten.

• Rudy Tek

Beetje vreemd idd, Dekkers daar in een week waarin ook Dwars door Vlaanderen en E3 prijs zijn.