Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vuelta a Castilla y Leon Rit 1

• diravi

Garmin rijdt die koersen niet.

• delete

Dekkers zal er vandaag alles aandoen om er aan te blijven en eventueel te sprinten. rest van het rondje is het vooral hardheid opdoen richting de maanden april en mei, en dan vooral de rondjes.

• Goozzer

Het zou onderhand tijd worden dat hij eens een koers wint, @!#$… :+

• marksi

Iemand die al wat weet mbt tot een live stream ofzo?

• Knutje

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=33944&part=sports

• JW

Vanaf 15.15 uur

• DC

Ik ben benieuwd naar hoe de verhoudingen liggen tussen Garate, Ten Dam, Mollema, Clement en Ardila.

Zouden, afgezien van Ardila die bijna nergens rijdt, volgens mij ook allemaal ongeveer hetzelfde vormpijl moeten hebben wat het een reele afspiegeling van de verhouding/verschillen/sterkte moet geven.. Niet?

• gerd

Los van de vorm lijkt mij dit een rittenwedstrijd waar Ardila goed zou moeten presteren. Lijkt mij ook een ideale renner om een jongere zoals Mollema een beetje te coachen in de wedstrijd. Mocht ik bij de ploegleiding zijn, ik koppelde Ardila dit jaar constant aan Mollema. Dit is een aardige en belangrijke opdracht in een ploeg en dat los van het rijden van uitslagen (dit laatste is blijkbaar toch niet zo evident voor Ardila).

• anti-dope

probleem met ardilla is dat niemand hem verstaat, de ploegleiding weet ook niet meer wat ze met hem moeten zo te zien

• Martijnz

Heeft er al iemand beeld? Ik niet.