Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dwars Door Vlaanderen voorspelling

• voorjaarsbelg

Wie verwachten jullie woensdag?

Naar het schijnt wordt het regen, wind en een echt klootjesweer?

Haussler maar weer of zit hij door zijn krachten heen?

Langeveld?

Nuyens?

net-niet afwerker Kroon? (die volgens eigen website een superconditie heeft)?

Roelandts? (zal hij het nu eindelijk toch eens waarmaken of blijft de vloek van de Belgisch kampioen)

Cooke? (als snelle man)

Chavanel? (winst vorig jaar en sterk bezig)

Boonen? (als hij geen krampen heeft of zal hij zich sparen)

Devolder?

Burghardt? Eisel of Renshaw?

Tom Veelers?

Eeckhout?

Omloop?

Tell me en discussieer er vooral op los.

• Sub Culture

Voor woensdag geven ze idd regen en veel wind uit.

Dus verwacht ik me aan een beperkte groep die de finale ingaat.

Ploegen als Quickstep, Rabo, Lotto etc… zouden in een ruime kopgroep redelijk vertegenwoordigd moeten zijn.

En volgens mij wint een Quickstepper vervolgen, en het zal niet Boonen zijn.

Een Devolder ofzo, die profiteert van het overwicht in de beperkte groep en alleen aankomt.

• drop'n'drover

Mocht het op de kant komen, reken er maar op dat Vacansoleil dan net als gisteren in het Groene Hart weer van de partij is. Hopelijk gaat de ploegleiding woensdag slimmer om met de krachten van Westra…

• Juist

Leukemans?

• glenn

Maar er staan hier wel een pak betere renners aan de start dan zondag in het groene hart. Vacane mag blij zijn als ze 1 of 2 mannen in de finale hebben woensdag

• voorjaarsbelg

Iemand een idee of Goesinnen (regen en wind heeft hij niet graag) of Tjallingii deze wedstrijd aankunnen?

• Ligstuurtje33

Honig?