Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ronan van Zandbeek

• Yves LeLong

De stelling is; Ronan van Zandbeek is profwaardig.

• Absoluut niet Rudy Tek

Lastige vraag….

Wel een leuk onderwerp trouwens…

• Absoluut niet Rory Bob

Ik ben ook benieuwd wat bijvoorbeeld een cyclad er van zou vinden. Ronan kwam behoorlijk slecht voor de dag in de finale gister. Zaterdag alleeen maar een amateur koersje gereden en dan zo te kort komen in de finale van het groene hart op zondag. Zou hij zich hiervoor niet moeten schamen? Echt een beetje beneden profwaardig niveau.

• Siem

Als ie een kilo of 5 zou kwijtspelen zou hij zo tussen de profs kunnen rijden…

• Rudy Tek

Aanleiding voor de discussie was een qoute van Cyclad:

Even op een eerdere vraag terugkomen: Ronan van Zandbeek is nog niet profrijp. Vandaag was hij heel sterk, maar de finale was toch te zwaar voor hem. Toch komt die jongen er wel, geef hem nog 2 seizoenen….

Het is leuk van Cyclad dat hij op de vraag terug komt, ik denk dat je echter over een maand of twee ook op je antwoord moet terugkomen. Van Zandbeek is wmb kandidaat nummer één om dit jaar ergens een mooi contract te tekenen. En dat zou betekenen dat Van Vliet weer een beroepsrenner aflevert.

Waarom dit nu weer weggehaald moest worden is mij echt een raadsel.

• merijntje mortirolo

ik bespeur een bepaald zaalvoetbalteam in bovenstaande postings…

:+

• Rudy Tek

Merijn, als je het niet erg vindt willen we het graag inhoudelijk houden.

• Rory Bob

Wij hebben namelijk een bloedhekel aan offtopic geneuzel.

• Peter

Yves LeLong schreef:

>

> De stellign is; Ronan van Zandbeek is profwaardig.

Zeker niet.

• Rudy Tek

Want Peter?

Reed op Mallorca al erg goed mee, ijzersterke ronde van het Groene Hart gereden. Zaterdag een klassieker gewonnen. Zuid-Holland op het podium, vorig jaar NK. Er zijn er die het met minder moeten doen eind maart.