Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Meer wielrennen op SBS?

• Tom

Gisteren de Ronde van het Groene Hart op SBS6. Ondanks het warme weer toch nog 127.000 kijkers. Er valt misschien veel op aan te merken op de manier waarop ze de wedstrijd in beeld brengen en de tussentijdse reportages, maar het is nog altijd beter dan geen wielrennen op tv. Van mij mag SBS6 vaker soortgelijke wedstrijden uitzenden.

De Belgische zusterzender van SBS heet VT4, deze omroep zendt ook af en toe een wielerwedstrijd live uit, zoals onder meer de Schaal Schels en de Superprestige veldrijden. Hoewel deze prikpagina natuurlijk niet het goeie kanaal is om dit te uiten, zou ik willen voorstellen dat de sportredacties van beide omroepen eens bij elkaar gaan zitten. De één krijgt deze wedstrijd van de ander, als de ander die ene wedstrijd van de één mag uitzenden. Het moet toch relatief goedkoop zijn voor een omroep wanneer zij in feite alleen een commentator op de koers moeten zetten, omdat de beelden door een andere omroep worden geschoten? Veenendaal – Veenendaal in Vlaanderen op tv en de superprestige in Gieten live op SBS6. De sponsors van deze wedstrijd zullen dit ook niet vervelend vinden. Bovendien is het altijd nog interessantere tv dan het teleshopping wat ze doorgaans op zondagmiddag uitzenden.

• Plet

Meer wielrennen op TV is altijd fijn!

• Ottie

http://www.sbs6.nl/web/show/id=78637/langid=43

• Colnago

Ik vind dat ze het goed verslagen hebben gisteren, en ook de wedstrijden vorig seizoen.

Misschien een idee om tijdens de reclameblokken of reportages de livebeelden op te nemen, zodat ze momenten terug kunnen draaien.. Gisteren gingen ze er een paar keer tussenuit op belangrijke momenten, dat was jammer.

Maar de kwaliteit van de uitzendingen vind ik goed!

• Wanny

Er is toch al zat wielrennen op tv eigenlijk. Wat zijn nou koersen die nu nog niets op Sporza of NOS komen die interessant zijn om uit te zenden?

• Jan

Of zoals RTL7 het tijdens F1-autoraces pleegt te doen: Een klein beeld in beeld verslag. Verder waren de reclameblokken niet zo irritant als vorig jaar.

• BS

Baskenland!!

• Tim

Zo zag je maar dat de ontwikkelingen in de koers niet echt op nummer in stonden. Dat is een beetje het probleem van de ronde. Het draaide meer om de reclame voor het groene hart dan om de koers zelf;)

• anti-dope

de superprestige in Gieten, niemand die daarop zit te wachten

• robbie34

……ik wel…..dus niemand klopt niet!