Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Armstrong breekt sleutelbeen!

• Henk

terug Bezig met laden, even geduld aub…

Armstrong breekt sleutelbeen in Castilië

ma 23/03/09 - Grote tegenslag voor Lance Armstrong in de Ronde van Castilië en Leon: de Amerikaan van Astana kwam in de eerste rit ten val en brak zijn sleutelbeen. De zege van de Spanjaard Sobrino was plots slechts bijzaak.

Armstrong hoopte in de Spaanse rittenkoers het nodige wedstrijdritme op te doen, tegen kleppers als Contador, Sastre, Leipheimer, Mensjov en co.

Maar in de eerste rit liep het al fout voor de zevenvoudige Tourwinnaar.

Armstrong tuimelde op 20 kilometer van de streep na een valpartij met een zestal renners in de gracht.

Hij werd meteen met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

“Hij heeft zijn sleutelbeen gebroken”, zegt Philippe Maertens, woorvoerder van Astana, aan Sporza.

Door de deelname van Armstrong stonden de spotlights op de Spaanse rittenkoers: het was de enige wedstrijd waarin Contador en Armstrong zouden samen rijden voor de Tour.

• Dennis

Contador - Armstrong:

1 - 0

• Jonge Garde

Knap lullig met het oog op de Giro

• gerd

Ben nooit een fan geweest, maar dit wens je toch niemand toe…

• herogewier

Heeft hij al wel eens eerder wat gebroken of out geweest met zoiets ? Volgens mij had hij zelfs dat altijd onder controle, maar nu blijkt:

HET IS TOCH EEN MENS

Maar hopenlijk toch weer snel op de fiets, want ik wil hem wel graag in de Giro zien schitteren.

• Massimo

Nou nou, wat erg allemaal! Wat ik veel belangrijker vind is om te weten hoe het met Kurt Hovelynk is, da's nl. wel een “echte coureur”. Iemand nieuws?

• Ikke

typisch geval van " aan het eind van het dorp ben je dood.

alle media berichten nl over een mogelijk gebroken sleutelbeen, en die gracht schijnt gewoon een greppel te zijn!

• Tiereland & Tijn

Ga jij de voeten van Flecha masseren, wil je…

• Cyclad

Ik zie geen verschil met het selutelbeen van Farrar en/of O'Grady.

Toch wordt dit weer kamerbreed uitgemeten en tot het oneindige herhaald. En dat voor een luxe knecht

• Otman Bakkal

Hij had al aangegeven niet voor de eindzege in de Giro te gaan. Top10 achtte hij het hoogst haalbare. O.b.v. de overtollige kilo's die hij in California nog meetilde, hoefden we een podiumplaats eigenlijk ook al niet te verwachten.