Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Armstrong breekt sleutelbeen!

• Bart

Inderdaad. Heel treurig.

Ik heb nooit echt begrepen waar die antipathie jegens Armstrong op gebaseerd is. Hij heeft wielrennen met zijn prestaties maar ook zijn persoonlijkheid veel exposure bezorgt in barre tijden waarin de aandacht nou niet echt overliep voor deze mooie sport.

Een levend fenomeen blijft het, hoe mislukt die comeback ook gaat worden. Lance = Held.

• Cyclad

Het is en blijft een sleutelbeen, Steffen.

• Kontich en Reet vlakbij

Lance een jaartje teveel er (opnieuw) aan vast geplakt. Goed excuus voor hem om in de Giro te falen.

• Cyclad

Ik zou het niet eens moeten uitleggen, maar dat luxe knecht is natuurlijk ironisch bedoeld.

Verder vind ik het prima om alle superbe prestaties van Lance Armstrong uit te vergroten, maar een gebroken sleutelbeen is voor pakweg Tyler Farrar even erg als voor Lance Armstrong.

Tot zover mijn dagelijkse portie nuance.

• Leon

Bruyneel:

Crash update on Lance from Castilla y Leon: Clean collarbone fracture without

complications. Should be fast recovery. More to come.

• inverse

Nu zijn ego nog.

• Lucas

Ik wijs hem je wel aan, als we samen L-B-L gaan kijken..

• diravi

Ik heb voorlopig wel iets anders aan mijn hoofd: Kathleen (die blonde) vertrekt bij K3.

• Bart

Ultiem Nederlands weer zo'n reactie. Want als je zeven keer de Tour wint moet je natuurlijk blijven acteren als de gemiddelde postbode van Maasbracht. Alles wat qua persoonlijkheid boven het befaamde maaiveld uitsteekt wordt er hartgrondig afgehakt in de wielerwereld. Misschien een van de redenen waarom het aantal kijkers voor de meeste wielerwedstrijden net schokkend als systematisch achteruit loopt.

Een man als Armstrong verdient veel en veel meer respect op een wielerforum dan de wrok die hem nu ten deel valt.

• merijntje mortirolo

Tsja, het was toch de minst lelijke van de drie…

@ Dennis van 17.05:

:D