Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rémy Di Gregorio

• Massimo

Gaat deze renner, aangekondigd als het grootste Franse talent van de laatste jaren, nu eindelijk eens serieus doorbreken? Wat denken jullie?

• Cyclad

Misschien als hij van ploeg verandert ;-) (sorry, inside joke)

Even in ernst: ik zie Rémy di Gregorio als een prima klimmer. In dat werk kan hij zichzelf zeker verbeteren, wellicht zit er dan een carrière à la Moncoutié in.

Zijn toch wat beperkte tijdrit zal hem van een voorname klassementsrol in de grote rondes afhouden.

• Goozzer

Zoals het met de meeste Franse talenten is: niet de juiste mentaliteit. Bovendien zit hij inderdaad in de verkeerde ploeg, namelijk die van ‘survival of the fittest-Madiot’…

Ook zijn enthourage is niet buitengewoon jofel, als je het mij vraagt. Die van de gladde strandjeanetten met zonnebril, onder leiding van Richard V. en zijn modellenmuze…

• Boris de Lowikfan

Mwah, een beetje een overschatte renner als je het mij vraagt, omdat hij vaak vroeg de aanval bergop zoekt zien velen een klimmer in hem, ik niet.

Zie eerder iemand als bv. Cornu doorbreken dan deze aardig rijdende Fransman.

Groet

• merijntje mortirolo

:D

• Leon

De wanhoop klinkt door in de openingspost… :)

Geen idee waar al dat vertrouwen in Di G vandaan komt, lijkt me de zoveelste Fransman die de middenmoot niet overstijgt en wiens jaarlijkse hoogtepunten een lange vlucht in de Tour en de bergprijs in de GP Froidfontaine zijn…

• Leone

Pérez Cuapio heeft de gewoonte zich in de eerste vlakke etappes te laten lossen, zodat hij in de bergetappes op achterstand van de klassementsrenners staat. Die laten hem daardoor sneller zijn gang gaan, zodat hij makkelijker bergetappes kan winnen.

Ben je dan een goede klimmer? Vraag het me af.

• Goozzer

Ach, deze vriendelijke Mexicaan heef in elk geval een nieuw gebit overgehouden aan zijn Girostrapatsen.

• Pyama

Cuapio was ook nog weleens te vinden in een groepje met Piepoli, Ricco en Parra waarvan deze foto (stage 15 Tre Cime Giro 2007). Je doet hem behoorlijk tekort als je zijn prestaties alleen toeschrijft aan die hopeloze vluchtpogingen.

• Leone

Legendarische etappe. Hij behoort vast tot de betere klimmers op sommige dagen.

Probleem van pure klimers is ook dat ze soms mogen rijden gewoon omdat de ronderenners naar elkaar kijken en dus niet de sterkste wint eigenlijk.

Waarom zijn er eigenlijk geen eendaagse bergklassiekers?