Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vuelta a Castilla y Leon (2.1) Rit 2 Palencia - Palencia T.T.

• Mazter

Het leuke van de meeste tijdrit parcoursen, en dan vooral zo'n omloop als vandaag, is dat als je er ergens meer windnadeel hebt, dat je in tegengestelde richting er weer voordeel van hebt. Zonder de vermeende opgespeelde windstoten hadden Clement, Menchov en Contador in het begin met wind mee dus nooit 10-20 seconden voorsprong gepakt.

Daarnaast, Leipheimer pakte ook een halve minuutje op Zabriskie in het laatste stukje, terwijl beide heren slechts een minuutje na elkaar gestart waren. Hij heeft zijn tijdrit dus gewoon het best ingedeeld en was dus gewoon het sterkst.

• dvritm

Wat ? is dat ? toch ?? dat men geen ?? vraagtekens meer ??? gebruikt na een ?? vraag…………. ???

• merijntje mortirolo

Tsja, Peter, ik doe dat al sinds 1993. Toen las ik voor het eerst Céline… Waarom anderen het doen is mij een raadsel…

In het gebruik ervan zit een betekenis, maar die vind je natuurlijk alleen als de puntjes goed gebruikt worden.

De reactie van dvritm is best komisch, trouwens…

Vind je niet?…

• Lucas

Ik ook, zij het dan met slechts twee puntjes. Vind ik esthetisch gezien net iets mooier.. ;-)