Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

morgen wint oscar sevilla

• arend appelberg

ik zeg het jullie alvast. 2 weken geleden een interview met hem gelezen in een colombiaans blad waarin hij aangaf ziek te zijn geweest vlak voor california maar ondanks dat, hij verbaasd was dat hij nog zo goed klom. hij reed 2 weken terug de vuelta a valle in colombia vrij anoniem, maar in voorbereiding. hij zet alles dit jaar op de ronde van colombia zei hij maar hij verwachtte al in castillie met de besten mee te gaan doen. z'n tijdrit is alvast erg goed vandaag. daarop heeft hij vorig jaar in colombia ook veel progressie geboekt.

ik ben een groot fan van hem!! _O_

• arend appelberg

jemig spel ik door al mijn enthousiasme de naam van deze held nog verkeerd ook. oscar sevilla!!

• arend appelberg

zo goed :)

• rustdag

Helemaal Top Arend! :)

• DeDikke

Waar kan ik de uitslagen vinden van de Vuelta a Valle?

• GeorgeBush@hotmail.com

Ken die renner niet, is dat die ene die bij Kelme heeft gefietst toen op dopoing is betrapd

• Kelme

Uitslagen Vuelta al Valle 2009: http://tusboletines.co.cc/index.php?option=com_remository&Itemid=28&func=select&id=11

• Blueprint

Oscar Sevilla is nooit op doping betrapt.

• Lucas

Als we al die renners moeten gaan beschrijven, die jij allemaal niet kent, wordt het nachtwerk..

Ga je alsjeblieft eerst je kleuterschool eens afmaken en kom het dan nog eens proberen.

• Keuteberg

Betrapt met een d… ocharme, die George heeft de basisschool nog niet af